Projekt Ženska perspektiva ulazi u svoju završnu fazu, a u planu aktivnosti ulazi i međusobno druženje poduzetnica te dodatno učvršćivanje međusobnih veza. Takvo druženje naziva „Lobbying for shopping“ ovoga se vikenda održalo u Romskoj kući kraj Bjelovara. Osim predstavljanja i prodaje svojih proizvoda, poduzetnice su iskoristile priliku da nauče više o romskoj kulturi i običajima.
Slađana Đurđević, vlasnica turističkog kompleksa Romska kuća, svoj poduzetnički duh odlučila je oplemeniti novim vrijednostima i poznanstvima kada je prije godinu dana odlučila pristupiti projektu Ženska perspektiva. Ovoga puta imala je priliku ugostiti svoje sugrađanke poduzetnice s kojima je provela dobar dio prošle godine na raznim druženjima i radionicama. Cilj samog projekta je povećati razvoj poduzetničkih aktivnosti vrijednih slavonskih žena, a konkurentnost na tržištu ostvaruju kroz međusobno povezivanje i kvalitetom proizvoda.
„Korisnice projekta Ženska perspektiva posjetile su Romsku kuću u kojoj nam je domaćica bila sudionica projekta Slađana Đurđević. Predstavila nam je romsku arhitekturu, kulturu, običaje, jezik i gastronomiju. Upoznali smo način života hrvatskih Roma Lovara te smo svi prije svega razbili predrasude o Romima i doživjeli prosvjetljenje o načinu života ove nacionalne manjine. Slađana i suprug Goran su nam bili odlični domaćini i hvala im na tome“, rekao je Tomislav Lneniček, predsjednik udruge Perspektiva.
Nakon što je završila s ciklusom poslovnih edukacija o jačanju poduzetničkih kompetencija i osobnih socijalnih vještina, „Perspektiva“ tijekom jeseni 2019. nastavlja s aktivnostima druženja poduzetnica u svim županijama.
Projekt Ženska perspektiva provodi Udruga za razvoj poduzetništva PERSPEKTIVA iz Lipika, a financira The Coca-Cola Foundation.
Sadržaj nastao u suradnji sa Ženskom perspektivom