zakon tržišta

Sloganom ‘Jedna zemlja, jedna cijena’ Lidl najavio obračun s konkurencijom

Drago Munjiza
Foto: Zarko Basic/PIXSELL
28.07.2015.
u 14:30

U Konzumu prilagođavaju cijene formatu i lokaciji jer, kažu, nije isto dovesti robu šleperom do Vukovarske u Zagrebu ili do Šolte

Trgovački lanac Lidl jučer je pokrenuo reklamnu kampanju sa sloganom “Jedna zemlja, jedna cijena”. U oglasu se navodi da u svih 86 Lidlovih trgovina vrijede iste cijene, pa i na otocima. Taj oglas mnogi su odmah protumačili kao Lidlov “obračun” s konkurencijom, ponajprije Konzumom koji ima različite cijene istih proizvoda u svojim trgovinama na obali i na kontinentu. Na naš upit odnosi li se njihova kampanja na druge lance poput Konzuma i na koji način Lidl uspijeva imati iste cijene u svim svojim dućanima unatoč većim troškovima transporta robe, primjerice, na otoke, u Lidlu su nam odgovorili da njihovo poslovanje temelji i na odlično razrađenom logističko-distributivnom modelu.

– Zahvaljujući najmodernijoj opremi i procesima poslovanja, postiže se maksimalna efikasnost logističkih procesa, što Lidlovim vjernim kupcima omogućava povoljnu kupnju gdje god se nalazili u Hrvatskoj – kažu u Lidlu. Navode i da njihova politika istih cijena u svim trgovinama u Hrvatskoj pokazuje kako su im kupci uvijek na prvom mjestu. Konzultant i bivši predsjednik uprave Konzuma Drago Munjiza kaže da svi trgovački lanci imaju različite cijene istih proizvoda ovisno o lokaciji dućana i da je cjenovna politika dio strategije poslovanja. On smatra da nije loša ni Lidlova ni Konzumova politika cijena. Priznaje da je on uveo različite cijene dok je vodio Konzum.

– Zašto to ne bismo i mi uveli ako, primjerice, u Parizu u blizini Eiffelova tornja boca vode košta 30 kuna – pita se Munjiza. Dodaje da je, primjerice, gradnja Konzumova dućana na Hvaru tri puta skuplja nego na kopnu, a da je i skuplja distribucija na otoke. Iz Konzuma do zaključenja ovog izdanja nisu odgovorili na naš upit. Predsjednik uprave tog lanca Darko Knez prošli je tjedan kazao da Konzum, ovisno o formatu i lokaciji prilagođava cijene jer nije isto šleperom dovesti robu do Vukovarske u Zagrebu ili do Šolte. Iako su razlike u troškovima dramatične, trude se da cijene ostanu pristupačne kupcima

>> Lidl izvezao 70% više hrvatskih proizvoda

Ključne riječi

Komentara 1

ZA
zambezi
18:07 28.07.2015.

Dajte na Viru otvorite konacno Lidl, da nemoramo u Konzumu ostavljat novce.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije