SPAR Hrvatska ima velik izbor alternativnih rješenja za plastične vrećice na hrvatskom tržištu. U ponudi je čak 10 vrsta različitih ekološki prihvatljivih vrećica. Među njima su različite vrste papirnatih vrećica, biorazgradivih, mrežastih za voće i povrće, biorazgradivih za voće i povrće te torbe za kupnju. Ponuda je značajno proširena od polovine prošle godine te se otada bilježi značajan rast potražnje kupaca za tim vrećicama.
SPAR Hrvatska ovako velikim izborom želi potaknuti kupce da se odlučuju za opcije koje nisu štetne, a prodajni rezultati pokazuju da su kupci prepoznali važnost korištenja ekološki prihvatljivijih opcija.
Na odjelu voća i povrća kupcima su na raspolaganju biorazgradive vrećice za voće i povrće. Ovakve vrećice se, nakon višekratne upotrebe, mogu koristiti i kao vrećice za organski otpad jer su biorazgradive i kompostabilne. SPAR Hrvatska je lider u uvođenju ovakve vrste vrećice koje su kupci i prepoznali, a to potvrđuje i više od milijun prodanih komada biorazgradivih vrećica za voće i povrće od veljače 2019. godine.
Kao ekološki prihvatljivu alternativu za pakiranje voća i povrća, u SPAR i INTERSPAR trgovinama kupci mogu pronaći i višekratne mrežaste vrećice za voće i povrće. Otkako su stavljene u prodaju u travnju 2019. godine, višekratnih mrežastih vrećica za voće i povrće je do kraja prosinca prodano više od 80.000 komada. Ovakve vrećice se mogu oprati što omogućuje njihovu kontinuiranu uporabu, a jednom kada se vrećica istroši baca se u za to predviđeni ambalažni otpad te ide u daljnji proces recikliranja. U SPAR-u i INTERSPAR-u kupci mogu kupiti mrežaste vrećice u paketima od dva ili četiri komada.
Na blagajnama SPAR i INTERSPAR trgovina kupci mogu odabrati papirnate vrećice za kupnju kojih je prošle godine prodano osam puta više no lani, te biorazgradive vrećice za kupnju kojih je prošle godine prodano više od 100.000 komada. Zabilježen je i kontinuiran porast prodaje trajnih torbi za kupnju od čak 20 posto.
Kao društveno odgovorna kompanija SPAR Hrvatska kontinuirano proširuje ponudu višekratnih i biorazgradivih vrećica kao alternativu za plastične. Time kupce educira, transparentno im komunicira mogućnosti te potiče da mijenjaju loše navike, a širok izbor alternativnih vrećica omogućuje im da biraju ispravno.