Hrvatski građani iz godine u godinu sve više kućnog budžeta troše upravo pri online kupnji. U skladu s višegodišnjim svjetskim trendovima u mijenjanju navika potrošača i preferiranoj online kupnji, i hrvatski potrošači sve češće biraju online shopove.
Koliko često kupujemo online?
Izvor: MasterIndex Research Croatia, v1 2016., GfK; istraživanje provedeno za potrebe Mastercard Europe; baza – korisnici kartica
Razlog popularnosti online shoppinga ima mnogo;
1.) Kupnja na internetu vrlo je praktična. Obavljate je kada to vi želite, izbjegavate potencijalne gužve, dostupan je niz informacija o proizvodu, u velikom broju slučajeva postoji mogućnost zamjene proizvoda.
2.) Iznimno velik izbor. Osim u domaćim, potrošači svoje potrebe mogu zadovoljiti i u mnogobrojnim inozemnim web-trgovinama.
3.) Sigurnost. Velik broj web-trgovina zadovoljava najviše sigurnosne standarde koji pri kupnji na internetu jamče sigurnost propisanu od globalnih platnih sustava. Primjerice, na svim web-trgovinama označenima sa znakom Mastercard SecureCode kupcu se jamči sigurnost jer se upravo cijeli proces plaćanja odvija na stranici banke. Kako bi se korisnik uključio u sigurnosni standard, dovoljno je imati token banke.
Što kupujemo online?
Izvor: MasterIndex Research Croatia, v1 2016., GfK; istraživanje provedeno za potrebe Mastercard Europe; N: 1.011
Sadržaj omogućila Zagrebačka banka u suradnji s native produkcijom Večernjeg lista.