Potrošačka prava

Što kada vas iznenadi brojka na ispostavljenom računu?

Ključ
Thinkstock
25.05.2012.
u 15:00

Seviser vam popravi automobil, a da vam nije prije toga ispostavio ponudu s uvidom u troškovnik. Što napraviti u takvim situacijama, pročitajte u nastavku

Pitanje: Vlasnik autoservisa je prihvatio popraviti automobil koji je u vlasništvu moje supruge, a ja sam ga zamolio da ga popravi. Automobil je predan 24.04.2011., a prije 5 dana (10.12.2011), serviser me nazvao da je auto napravljen i tu počinje problem. S obzirom na to da automobil nije znao popraviti, ja sam mu predložio da ipak kupim novi motor koji bi on ugradio i naplatio uslugu ugradnje koja košta cca 2 000 kuna. Kupnja motora i kompjutora koštala me ukupno 9 000 kuna. Došao sam prije 5 dana po automobil i serviser je rekao da dijelovi koštaju 2 500 kuna, a njegove usluge 7 500 kuna. Molim Vas da mi pomognete što da učinim. Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva Prema članku 7. Zakona o zaštiti potrošača propisano je da za usluge popravaka i održavanja proizvoda čija je vrijednost veća od 500,00 kuna trgovac mora ispostaviti potrošaču ponudu i radni nalog s opisom radova te upotrijebljenog materijala i dijelova za popravak. Radni nalog potpisuje trgovac i potrošač, a jedan primjerak radnog naloga mora se predati potrošaču. Pitanje: Vlasnik autoservisa prihvatio je popraviti automobil koji je u vlasništvu moje supruge, a ja sam ga zamolio da ga popravi. Automobil je predan 24. travnja 2011., a prije 5 dana (10. prosinca 2011.), serviser me nazvao da kaže kako je auto popravljen i tu počinje problem. S obzirom na to da automobil nije znao popraviti, ja sam mu predložio da ipak kupim novi motor koji bi on ugradio i naplatio uslugu ugradnje koja stoji cca 2 000 kuna. Kupnja motora i kompjutora stajala me ukupno 9 000 kuna. Došao sam prije 5 dana po automobil i serviser je rekao da dijelovi stoje 2 500 kuna, a njegove usluge 7 500 kuna. Molim Vas da mi pomognete savjetom što da učinim.

 

Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva

Prema članku 7. Zakona o zaštiti potrošača propisano je da za usluge popravaka i održavanja proizvoda čija je vrijednost veća od 500,00 kuna trgovac mora ispostaviti potrošaču ponudu i radni nalog s opisom radova te upotrijebljenog materijala i dijelova za popravak. Radni nalog potpisuje trgovac i potrošač, a jedan primjerak radnog naloga mora se predati potrošaču.

 

Ostatak članka pročitajte na Pametnoj kuni.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije