Prilikom kupnje svakog proizvoda, dobijete garanciju kojom proizvođač jamči ispravnost u tijeku određenog vremena. Ako vam se dogodi nekakav kvar, garancija je ona koja će vam pokriti troškove popravka unutar određenog vremenskog roka. Međutim, vrlo često se događa da vam prodavatelji ne žele to učiniti već zahtijevaju od vas da kupite novi uređaj ili da sami snosite troškove popravka
Koja su vaša prava?
Kupac ima pravo tražiti od prodavatelja kao i od proizvođača - da mu stvar u razumnom roku popravi ili ako to ne učini, da mu umjesto nje preda stvar koja je ispravna
Ostatak članka pročitajte na Pametnoj kuni.
Prilikom kupnje svakog proizvoda dobijete jamstvo kojim proizvođač jamči ispravnost u tijeku određenog vremena. Ako vam se dogodi nekakav kvar, garancija je ona koja će vam pokriti troškove popravka unutar određenog vremenskog roka. Međutim, vrlo često se događa da vam prodavatelji ne žele to učiniti već zahtijevaju od vas da kupite novi uređaj ili da sami snosite troškove popravka.
Koja su vaša prava?
Kupac ima pravo tražiti od prodavatelja kao i od proizvođača da mu stvar u razumnom roku popravi ili, ako to ne učini, da mu umjesto nje preda stvar koja je ispravna.
Ostatak članka pročitajte na Pametnoj kuni.