Pitanje: Kupio sam aparat za kavu uz jamstvo od dvije godine, a do danas ( godina i pol) aparat je tri puta servisiran. Dva puta zbog istog problema u razmaku od mjesec dana, a treći put deset dana nakon toga. Aparat je izuzetno skup i brinem što će se događati s njime po isteku jamstvenog roka. Prijatelj je kupio isti aparat kada i ja te nije imao probleme s njim. Što da napravim?
Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva
Odredbom članka 5. stavka 1. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“ broj 79/07, 125/07, 75/09, 79/09, 89/09, 133/09) propisana je obveza trgovca da potrošaču ispuni ugovor u skladu s odredbama ovoga zakona i propisima obveznog prava.
Želite znati što je ministarstvo odgovorilo na upit našeg čitatelja te što vam je činiti u ovakvom ili sličnim slučajevima? Odgovor potražite na Pametnoj kuni.