Hrvatske ceste su na natječaju za gradnju bjelovarske istočne obilaznice odabrale zajednicu ponuditelja u kojoj su Strabag Zagreb, Poduzeće za ceste Split, Tehno-elektro Đakovo i GK Grupa Varaždin, objavljeno je u petak u elektroničkom oglasniku javne nabave.
Cijena koju je istaknuo odabrani konzorcij je 56,9 milijuna kuna bez PDV-a. Rok završetka je 20 mjeseci nakon sklapanja ugovora potpisivanje kojega se očekuje nakon što prođe rok od 15 dana u kojem su moguće žalbe.
Početkom srpnja Hrvatske ceste raspisale su natječaj za prvu fazu izgradnje istočne bjelovarske obilaznice, do sada najzahtjevnijeg i novčano najizdašnijeg dijela budućeg bjelovarskog prometnog prstena koji će omogućiti uklanjanje teretnog prijevoza iz centra grada.
Za tranzitni promet iz Đurđevca prema Čazmi i Velikim Zdencima i obratno trenutno nema alternativnog pravca već se sav promet odvija kroz središte Bjelovara. To je osnovni razlog zbog kojega Hrvatske ceste namjeravaju izgraditi istočnu obilaznicu koja je i logičan nastavak postojeće južne obilaznice.
U planu je i izgradnja spojne ceste od budućeg čvora Bjelovar na brzoj cesti Zagreb - Bjelovar -Virovitica, dionica Vrbovec - Bjelovar do južne obilaznice, čime bi bjelovarska istočna obilaznica postala važna prometna poveznica za Viroviticu.
Iako je istočna obilaznica duga samo 3,45 kilometara, planirana vrijednost radova iznosila je visokih 64 milijuna kuna, prvenstveno zbog niza objekata koje treba izgraditi.
Za te pare skoro se moglo napraviti od Bjelovara brza cesta, a onda ova obilaznica gotovo da bi bila nebitna.