Od 1. travnja tržište alkoholnih i bezalkoholnih pića u Hrvatskoj bit će bogatije za novi proizvod. Riječ je poznatom piću bambus (mješavini vina i kole), no proizvedenom u uskim limenkama (poput red bulla), piše Poslovni dnevnik. Novo piće pod nazivom “bamboos” i ne bi bila neka vijest da projekt nije pokrenuo 24-godišnjak iz Pleternice, student na zagrebačkoj Visokoj školi tržišnih komunikacija Agora, Kristijan Ljubešić.
Test u 500 kafića
– Ideju sam dobio na drugoj godini fakulteta. Budući da sam i sam ljubitelj bambusa, zainteresirao sam se za izradu tog pića kao gotovog proizvoda. Od vlastitoga istraživanja pa do profesionalne analize u suradnji s marketinškom agencijom New Moment iz Beograda zaključio sam da bi bilo više nego dobro pokrenuti novu priču, proizvod i za Hrvatsku, ali i šire – kaže Ljubešić. Analizu tržišta proveo je u šest gradova u Hrvatskoj na 1200 ispitanika i u više od 500 kafića. Ustanovio je i da se od ukupne potrošnje vina u kanalu HoReCa čak 90 posto proda kao bambus.
Iako potječe iz poduzetničke obitelji (u čijem je vlasništvu tvrtka Geneza, koja radi na telekomunikacijskim poslovima s T-HT-om i T-Mobileom), Ljubešić kaže da je novo piće isključivo njegova ideja. Na njoj je radio više od godinu dana. Uske limenke kupuje u Poljskoj, a bambusom će ih puniti u punionici Terra Production u Inđiji u Srbiji.
Limenke iz Poljske, bambus iz srbije - a gotov proizvod će prodavati jadnim Hrvatima - bravo za Lumena iz Pleternice !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stid te može biti, a šta se i ja budala čudim - to je \"hrvatski poduzetnik \".