Oglašavanje

Studenti ekonomije natječu se u kampanji za Vipnet i Nokiju

studenti
Davor Javorović/Pixsell
18.10.2010.
u 17:54

Riječ je o osmišljavanju oglašivačke kampanje za Vipnetov USB-stick za širokopojasni internet te promociju Nokijinih aplikacija Ovi Store i Nokije N8.

Studenti Ekonomskog fakulteta u Zagrebu u sklopu kolegija Oglašavanje natječu se  tko će napraviti najbolju cjelovitu oglašivačku kampanju za Vipnet i Nokiju. Naime, riječ je o projektu koji su osmislili zagrebački Ekonomski fakultet, Vipnet, Nokia, McCann Erickson i Večernji list.

Sudjelovanje u ovom projektu omogućuje studentima da praktično primjene znanja koja su do sada stjecali na studiju. Riječ je o osmišljavanju oglašivačke kampanje za Vipnetov USB-stick za širokopojasni internet te promociju Nokijinih aplikacija Ovi Store i Nokije N8. Studenti imaju specifičan zadatak jer trebaju stečena znanja primijeniti u izradi kreativnih koncepata uz pomoć suvremenih digitalnih medija i mobilnog oglašavanja.

– Ako želite dobar uspjeh kampanje, morate se staviti u perspektivu korisnika – savjetovala je studente Anđela Buljan iz McCann Ericksona.

– Danas korisnik više vjeruje preporukama na društvenim mrežama i forumima nego brendu – kazala je Iva Carić, šefica Nokijina marketinga za Hrvatsku i Sloveniju.

Do 24. prosinca 2010. odabrat će se najboljih 10 timova studenata koji će potom profesionalcima iz marketinga i oglašavanja prezentirati svoje projekte. Najboljih šest radova bit će nagrađeno, a izabrat će se nakon tjedna prezentacije 24. siječnja.

Najbolji tim dobit će pet Netbook HP mini 210 s Vipovim širokopojasnim USB-stickom, pet Nokija N8 te po jedan dan na "Vipnet marketing akademiji" i snimanju Vipove reklame.

Ključne riječi

Komentara 1

Avatar Časna seka
Časna seka
14:41 30.10.2010.

Državna firma bi angažirala Fimi mediju.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije