Studenti Ekonomskog fakulteta u Zagrebu u sklopu kolegija Oglašavanje natječu se tko će napraviti najbolju cjelovitu oglašivačku kampanju za Vipnet i Nokiju. Naime, riječ je o projektu koji su osmislili zagrebački Ekonomski fakultet, Vipnet, Nokia, McCann Erickson i Večernji list.
Sudjelovanje u ovom projektu omogućuje studentima da praktično primjene znanja koja su do sada stjecali na studiju. Riječ je o osmišljavanju oglašivačke kampanje za Vipnetov USB-stick za širokopojasni internet te promociju Nokijinih aplikacija Ovi Store i Nokije N8. Studenti imaju specifičan zadatak jer trebaju stečena znanja primijeniti u izradi kreativnih koncepata uz pomoć suvremenih digitalnih medija i mobilnog oglašavanja.
– Ako želite dobar uspjeh kampanje, morate se staviti u perspektivu korisnika – savjetovala je studente Anđela Buljan iz McCann Ericksona.
– Danas korisnik više vjeruje preporukama na društvenim mrežama i forumima nego brendu – kazala je Iva Carić, šefica Nokijina marketinga za Hrvatsku i Sloveniju.
Do 24. prosinca 2010. odabrat će se najboljih 10 timova studenata koji će potom profesionalcima iz marketinga i oglašavanja prezentirati svoje projekte. Najboljih šest radova bit će nagrađeno, a izabrat će se nakon tjedna prezentacije 24. siječnja.
Najbolji tim dobit će pet Netbook HP mini 210 s Vipovim širokopojasnim USB-stickom, pet Nokija N8 te po jedan dan na "Vipnet marketing akademiji" i snimanju Vipove reklame.
Državna firma bi angažirala Fimi mediju.