Zbog dugotrajnog nepovoljnog makroekonomskog okruženja u Sloveniji koncern Styria Media Group AG prisiljen je obustaviti izdavanje svojih besplatnih medija: tjednika Žurnal, dnevnog lista Žurnal24 i portala zurnal24.si.
Snažnu prisutnost Styrie u Sloveniji i nadalje jamče digitalni tržišni lideri bolha.com (online marketplace portal), MojeDelo.com (portal za posao) kao i udio u novinama Dnevnik. Unatoč zavidnom broju čitatelja - Žurnal24 (dnevno 239.000 čitatelja), Žurnal (tjedno 319.000 čitatelja) i zurnal24.si (401.000 Unique Clients) - ostvarenje profitabilnosti za ove besplatne medije zbog dugotrajno slabog marketinškog tržišta nije bilo moguće.
Čak niti realizacija alternativnih poslovnih modela, s obzirom na sveukupnu aktualnu gospodarsku situaciju u Sloveniji, više nije bila održiva opcija. Iz navedenih razloga nisu ostvarene osnove za vrhunsko novinarstvo koje je temelj Styrije - poslovni uspjeh i ekonomska neovisnost.
- Odluka nam je pala izuzetno teško. U konačnici, nažalost, iz gospodarskih razloga nije bilo moguće donijeti drukčiju odluku - objasnio je Markus Mair, predsjednik uprave koncerna Styria Media Group.
- Proizvodi Žurnala ostvarili su izuzetne vrijednosti na čitateljskom tržištu i etablirali se u samom vrhu slovenske medijske scene. Postavili smo nove standarde u novinarstvu, a naši djelatnici nalaze se među najboljima u zemlji. Unatoč tomu morali smo prihvatiti da model besplatnih novina, čak i u slučaju vrhunskih ostvarenja svih sudionika, u Sloveniji ne može trajno funkcionirati - nadopunjava Klaus Schweighofer, član uprave nadležan za inozemna tržišta koncerna Styria.
Ovim se korakom koncern Styria Media Group AG povlači iz poslovanja besplatnih medija u Sloveniji i koncentrira se na izgradnju svoje digitalne pozicije na tržištu. Već sada portali bolha.com (sličan hrvatskom Njuškalu koji je također u vlasništvu Styrije) i MojeDelo.com osigurali su pozicije tržišnih lidera, a Styria ostaje prisutna u tiskanim medijima kroz vlasnički udio u dnevnim novinama Dnevnik. Slovenija se, uz Austriju i Hrvatsku, i nadalje ubraja u glavna tržišta na kojima djeluje koncern Styria Media Group.
Na hrvatskom tržištu, gdje Styria ima dominantnu poziciju i među tiskanim i među digitalnim medijima, u fokusu i nadalje ostaje daljnji razvoj glavnih brendova (24sata, Večernji list, Poslovni dnevnik, Njuškalo, Mondo...), kao i razvoj novih proizvoda i usluga.