Više od godinu dana nakon što je od Agrokora za 45 milijuna eura kupila robne marke i tvornicu voćnih sokova i napitaka Juicy, tvrtka Stanić Beverages kojom upravlja Svjetlan Stanić, kako su iz tvrtke i najavili, u petak otvara novu tvornicu bezalkoholnih napitaka u Kreševu u Bosni i Hercegovini. Investicija je to vrijedna 6,1 milijun eura, a od početka tjedna u njoj već radi više od 70 ljudi. Stalan posao u novoj tvornici dobit će 52 radnika, proizvodit će ponajprije za tržišta CEFTA-e, a u planu je i izvoz u Tursku.
Ambiciozni planovi
Kompanija i bez novog proizvodnog pogona s brendovima Juicy i TO pokriva nešto manje od 20 posto tržišta BiH, a sada je plan do 2017. osvojiti 25-30 posto tržišta. Puno je veći zalogaj ipak Turska, golemo tržište za naše okvire, jer se na njemu prodaje desetak puta više sokova nego u BiH i Hrvatskoj zajedno. Prvi ugovor o izvozu sokova u Tursku kompanija bi trebala potpisati početkom srpnja, a plasman proizvoda na tursko tržište olakšava ugovor o slobodnoj trgovini koji BiH ima s Turskom. Nadaju se da će u prvim godinama suradnje osvojiti jedan do dva posto turskog tržišta koje godišnje iznosi 1,2 milijarde litara sokova i voćnih napitaka.
U kompaniji ističu da je svako tržište specifično po okusima koji se preferiraju pa se ponuda mora prilagoditi. Dok se u Hrvatskoj najčešće pije sok od jabuke ili naranče, Turci vole guste sokove od breskve, marelice, manga i egzotične okuse. Ambiciozne planove u Stanić Beveragesu imaju i za Hrvatsku. Iako se nagađalo da će preuzimanjem tvrtke u Hrvatskoj doći do smanjenja broja zaposlenih i premještanja proizvodnje, dogodilo se suprotno.Stanić Beverages ukupno u Hrvatskoj zapošljava 97 ljudi, pri čemu je tijekom godine otvorio nova 34 radna mjesta. U prvih pet mjeseci 2015. Juicy bilježi rast prodaje i tržišnog udjela. Prodaja je u tom razdoblju u Hrvatskoj porasla oko 5 posto, odnosno prodano je oko 250.000 litara sokova i napitaka više nego u istom razdoblju prošle godine.
Pozitivan prodajni trend odgovara planovima kompanije da u srednjem roku poveća tržišni udjel na 45 posto u Hrvatskoj. A jačanje tvrtke, i tržišno i kadrovsko, priprema je za proširenje na nova tržišta, ali i širenje asortimana. Stanić nam najavljuje da planira proizvoditi dječju hranu i sokove, a razmišlja i o marmeladama i džemovima.
Velik potencijal brenda
– Brend Juicy ima velik potencijal za širenje i kroz druge kategorije proizvoda povezanih s voćem. U tom kontekstu do izražaja dolazi naš novi slogan: Od jutra do sutra – Juicy – kaže Stanić najavljujući nova širenja u području daljnjeg razvoja asortimana. Iz Hrvatske se također planira plasman na nova tržišta, a u kompaniji su ponosni jer su nedavno poslali prvu isporuku za Dubai. Paralelno rade i na jačanju plasmana u Sloveniji, otvaranju tržišta Švicarske i Švedske te ostalih zemalja EU.
Vlasnik tvrtke Stanić hvali mladu ekipu u peteročlanoj upravi koju čine Nenad Gorjanović, zadužen za marketing, Miroslav Marić, direktor proizvodnje, Boris Bekavac, izvršni direktor, Stjepko Hlevnjak, direktor prodaje, te Ivan Bacci koji vodi kontroling i financije.
– U Hrvatskoj je tržište sve zahtjevnije i primjetno je da se sve više raslojava na premium brendove, kojima pripadaju Juicy proizvodi, gdje posebice raste potrošnja najkvalitetnijih stopostotnih sokova te na proizvode koji su namijenjeni potrošačima osjetljivijima na cijenu, a koje smo pokrili sokovima robne marke TO koji pružaju najbolji omjer cijene i kvalitete na tržištu – objašnjava nam Stanić.
>> Stanić Grupa kupila Jamničin Juicy
svaka cast na uspjehu firme.naravno da ovdje nema komentara.ipak je ispala politika iz teksta,ostalo je samo gospodarstvo...a to nikoga ne zanima.zalosno