Na globalnom indeksu učinkovitosti Effie koji prepoznaje i rangira najuspješnije globalne, regionalne i lokalne marketinške agencije, oglašivače i brendove, domaće agencije i oglašivači zauzeli su visoke pozicije. Najuspješnije su hrvatske agencije Bruketa&Žinić OM, Imago, McCann Erickson, UNEX MPG i Grey Wordwide Zagreb, dok su kod oglašivača najbolje pozicije pripale Tele2, Vipnetu, Podravki i Raiffeisen banci. Najučinkovitiji hrvatski brendovi na Effieju su Tele2 i Studenac, a slijede ih Raiffeisen banka i Tomato.
Za ljestvicu globalnog indeksa Effie bili su uvršteni svi pobjednici i finalisti 40 globalnih i nacionalnih Effiejevih natjecanja od 13. lipnja 2011. do 12. lipnja 2012., a indeks je sačinjen od više do 2000 prijava marketinških agencija i oglašivača iz cijelog svijeta. Poredak domaćih agencija i oglašivača na indeksu učinkovitosti sastavljen je temeljem bodova ostvarenih na Effiejevim hrvatskim natjecanjima, zbog čega su nagrade Effie još vrednije za prijavitelje. Detaljan popis svih hrvatskih oglašivača, agencija i brendova može se pronaći na internetskim stranicama: www.effieindex.com.
Četvrto hrvatsko natjecanje Effie organizira HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) prema svjetskoj licenciji organizacije Effie Worldwide, a proglašenje dobitnika održat će se u sklopu nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija sredinom svibnja iduće godine. U dosadašnja tri izdanja natjecanja Effie u Hrvatskoj sudjelovale su stotine oglašivača i marketinških agencija, a dodijeljene su ukupno 44 nagrade.
Na natjecanju Croatia Effie 2013. mogu sudjelovati svi marketinški radovi i kampanje domaćih agencija i oglašivača realizirane u Hrvatskoj od 1. siječnja 2011. do 30. rujna 2012., a prijave radova moguće su do 31. ožujka 2013. Sve informacije o pravilima i načinu prijave dostupne su na internetskoj stranici www.danikomunikacija.com
Ništa ja ovo nisam razumio. U čemu je tko najbolji, u oglašavanju? Kako se to mjeri i za koga je korisnost? Za kompaniju, za građane ili za oglašivače? O čemu je riječ? Je li ovo možda neki stručni članak koji razumiju samo marketinški stručnjaci poput Kotlera?