Nakon uspješnog predstavljanja tvrtke Telperformance, svjetskog lidera u pružanju podrške klijentima kroz više kanala, održanog početkom srpnja, nastavljaju se pregovori za otvaranje pozivnog centra u Splitu. Naime, službena potvrda za otvaranje splitskog pozivnog centra koji bi trebao pokrivati područje istočne Europe još nije stigla, no voditelj projekta Gabriele Piva napominje da će u rujnu imati službenu potvrdu.
– Trenutačno se bavimo birokratskim problemima i drugim provjerama kako bismo donijeli konačnu odluku o otvaranju novog ureda u Splitu. Odlučit ćemo u rujnu i tada obavijestiti sve kandidate o tome. Mi smo tvrtka koja je uvelike orijentirana na ljude i radimo na intenzivnom tržištu, a naš poslovni model dobro funkcionira samo ako imamo što veći doseg i broj ljudi. Ured koji planiramo otvoriti mora brzo narasti na broj do 2000 zaposlenika – otkriva Gabriele Piva.
Piva ne krije oduševljenje odazivom na predstavljanje tvrtke koje su organizirali u Splitu.
– Nakon našeg službenog predstavljanja u Splitu mogu samo reći da je bilo uzbudljivo. Prikupili smo 700 životopisa putem e-maila i Facebook stranice u tjednu prije događanja i dodatnih 400 intervjua tijekom predstavljanja. Odaziv je bio odličan. Razina jezičnih vještina i obrazovanja kandidata vrlo je visoka, čak i iznad naših očekivanja – kaže Piva
Inače, uvjet za dobivanje ovog posla poznavanje je engleskog, talijanskog, francuskog, španjolskog, njemačkog ili nekog drugog stranog jezika.
>> Želim raditi već 20 godina, ali kad vide tko sam, nema šanse