Vjerojatno ste se barem jedanput zatekli u trgovini u kojoj kod određenog proizvoda nije bila istaknuta njegova cijena ili je ona pak bila različita od cijene koju su vam upisali prilikom izdavanje računa na blagajni. Je li riječ o nemaru trgovaca ili jednom od potrošačkih trikova kojima se potrošače mami na kupovinu kršeći njihova prava?
Otvoren put prevarama potrošača
U Hrvatskoj udruzi za zaštitu potrošača Tomislav Lončar, tajnik udruge, rekao nam je kako su mišljenja da u postojećim zakonima postoji nesrazmjer u pravima i obvezama potrošača i trgovaca. ''Zakonom o zaštiti potrošača iz 2003.g. potrošači su imali jedno jako važno pravo, a to je da je cijena bila na svakom proizvodu. Uredbom tadašnjeg Ministarstva gospodarstva taj je članak jednostavno maknut ili derogiran i ministarstvo, a ne Sabor, promijenilo je zakon. Trgovci ne moraju više stavljati cijene na proizvode, a mi potrošači ne znamo i ne možemo usporediti račun s cijenama proizvoda i na taj način se otvara put prevarama potrošača.''
Ostatak članka pročitajte na Pametnoj kuni.