Tvrtke na društvenim mrežama

Najpopularniji na Fejsu DM, na Linkedinu Ina

DM
Foto: DM/Facebook
01.10.2015.
u 08:15

Od top 100 hrvatskih tvrtki čak njih 78 aktivno je na barem jednoj društvenoj mreži

Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin, YouTube i Google+ društvene su mreže na kojima je u današnje doba tvrtkama izuzetno važno da postoje i budu aktivne žele li privući mlađe potrošače i korisnike te graditi svoj ugled. Prema istraživanju agencije Quadrans, čak 78 od 100 najvećih hrvatskih tvrtki aktivno je na barem jednoj od šest najpopularnijih društvenih mreža.

HT i Vipnet su, prema kriteriju broja fanova, sljedbenika i pretplatnika, najuspješnije tvrtke među top 100, dok su dva najuspješnija brenda među brendovima top 100 tvrtki, po istim kriterijima, Jana i Dorina. Samo je šest tvrtki prisutno na svih šest društvenih mreža (HT, Pliva, Vipnet, Croatia Airlines, Hrvatska pošta i Valamar Riviera), dok je 25 posto tvrtki prisutno na samo jednoj društvenoj mreži, najčešće Linkedinu.

– Hrvatske tvrtke najviše komuniciraju na Linkedinu, Facebooku i YouTubeu, a najaktivnije su tvrtke iz financijskog i prehrambenog sektora te sektora trgovine, maloprodaje i distribucije – istaknula je Aleksandra Kolarić, direktorica agencije Quadrans.

Aktivnu Facebook stranicu ima 48 tvrtki, a daleko najveći broj fanova na toj društvenoj mreži ima DM – Drogeriemarkt, koji ima 4,5 puta više fanova od prosjeka (prosjek 68.257 fanova).

Na Twitteru je aktivno tek 13 posto najvećih hrvatskih tvrtki. HT najuspješnije komunicira na toj mreži, s 4,5 puta više sljedbenika od prosjeka (2744) i pet puta više tvitova od prosječnog broja tvitova (4272) promatranih tvrtki. Na Instagramu komunicira samo 13 tvrtki.

Najuspješnija i najproduktivnija je Vindija, prema broju sljedbenika i objava. Očekivano, s obzirom na njegovu fokusiranost na biznis, najveći broj tvrtki, njih 59, prisutno je na Linkedinu, stoji u istraživanju. Prema broju sljedbenika dominira Ina.

Što se tiče prisutnosti tvrtki na YouTubeu, 46 ih ima vlastiti kanal, a najuspješnija među njima je Podravka. Brendovi 100 najvećih hrvatskih tvrtki usmjereni su ponajprije na Facebook i obično su prisutni na dvije društvene mreže, pokazalo je istraživanje.

Cijelo istraživanje dostpuno je na www.quadrans.hr.

>>Ne nasjedajte na novu prijevaru na Facebooku

>>Instagram ima 400 milijuna korisnika, prestigao Twitter

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije