Berba krumpira u Moslavini, Međimurju, Slavoniji i Baranji u punom je zamahu, pa tako i industrijskog, koji će završiti u domaćem čipsu tvornice Intersnack Adria u Hercegovcu - čak 10 do 15 tisuća tona.
U tvrtki koja je vodeći domaći proizvođač u kategoriji slanih grickalica, koji je ujedno i lider u otkupu industrijskog krumpira s hrvatskih polja, zadovoljni su unatoč znatno manjim prinosima ove godine. Naime, kvalitetna suradnja s tridesetak lokalnih kooperanata iz Hercegovca, Donjeg Miholjca i Međimurja osigurava Intersnacku Adria kontinuitet u proizvodnji i kvalitetu Čipi Čipsa, proizvedenog od 100 posto hrvatskog krumpira.
- Ove godine posađeno je 480 hektara krumpira na poljima domaćih poljoprivrednika u okolici Hercegovca, Međimurju i Slavoniji. S nekima od njih takva suradnja traje već desetljećima, tijekom kojih smo testirali više od 800 sorti krumpira kako bismo danas imali odabir najkvalitetnijeg krumpira za čips. Posebno smo ponosni na to da smo svih proteklih godina, a pogotovo posljednje dvije, bez obzira na otežane gospodarske okolnosti zbog pandemije koronavirusa, uspijevali otkupiti sav urod krumpira i organizirati sadnju za novu sezonu. Dodatno smo pokrenuli i izvoz krumpira te je hrvatski krumpir završio i u proizvodnji čipsa u Intersnackovim tvornicama diljem regije. Kooperante podržavamo u realizaciji dugoročnih investicija, a i stalno razmjenjujemo iskustva i zajedno pratimo trendove. Ova godina bila je iznimno zahtjevna za uzgoj krumpira. Hladno proljeće te iznimno sušno i vruće ljeto zahtijevali su golem napor i angažman naših kooperanata, ali njihov trud može se vidjeti u dobroj kvaliteti krumpira – istaknuo je Josip Cvetko, direktor tvornice Intersnack Adria u Hercegovcu.
Uz prijem industrijskog krumpira od lokalnih kooperanata, zaposlenici i gosti danas su mogli sudjelovati u berbi na polju u tvorničkom kompleksu, a potom i kušati svježe pripremljen čips od upravo izvađenog krumpira.
Iz tvrtke kažu kako, uz podršku domaćim proizvođačima krumpira, kontinuirano ulaže u modernizaciju proizvodnog pogona u Hercegovcu gdje, kako tvrde, imaju sve preduvjete za nastavak rasta poslovanja.
- Uz modernizaciju proizvodnog pogona i zatim skladišta krumpira 2019., ove smo godine završili i u upotrebu stavili skladište gotove robe. Time smo zatvorili cjelokupan proces, od prijema sirovine preko proizvodne linije do učinkovitog planiranja i distribucije sa skladištem gotove robe. Tako je u 2021. u razvoj tvornice uloženo 40 milijuna kuna, a tijekom posljednjih nekoliko godina ukupno ulaganje u Hercegovcu dosegnulo je i do 70 milijuna kuna, što je za kompaniju naše veličine golem vjetar u leđa – dodao je J. Cvetko.
Najpoznatiji brend u portfelju kompanije je Čipi Čips, s tradicijom od 1977., i proizveden od 100 posto hrvatskog krumpira.
Dok je bio Franck to je bio čips, ovo sad je obično smeće.