dani karijera

U virtualnom 'lovu' na posao više od 115.000 posjetitelja

surfanje,kompjuter,računalo,internet
Reuters/PIXSELL
25.10.2013.
u 09:57

Portal MojPosao priopćio je da se ove godine na sajmu predstavilo ukupno 45 izlagača (30 tvrtki iz sve tri zemlje i 15 edukativnih ustanova) koji su putem online chata bili na raspolaganju posjetiteljima.

Završeni su četvrti regionalni Virtualni dani karijera i znanja u organizaciji vodećih portala za oglašavanje slobodnih radnih mjesta MojPosao.net, Posao.ba (Bosna i Hercegovina) i Infostud.com (Srbija) koje je posjetilo više od 115.000 tražitelja posla koji su imali priliku aplicirati na više od 50 natječaja.

Portal MojPosao priopćio je da se ove godine na sajmu predstavilo ukupno 45 izlagača (30 tvrtki iz sve tri zemlje i 15 edukativnih ustanova) koji su putem online chata bili na raspolaganju posjetiteljima. Virtualnim putem posao su tražili ponajviše muškarci (54%), u dobi između 25 i 34 godine (34%), a prema mjestu stanovanja najviše posjeta je zabilježeno iz Zagreba, Beograda i Novog sada. Na štandovima hrvatskih izlagača prikupljeno je više od 10.000 životopisa, dok su najposjećeniji štandovi bili Hrvatski Telekom, Metro Cash&Carry, Pliva, VIPnet, Ina i Nestle.

Polaznicima su se uživo predstavile i tvrtke Lidl, Japan Tobacco International i Kastrapeli. Na zajedničkom štandu portala MojPosao i tvrtke SELECTIO posjetitelji su imali priliku dobiti stručne savjete o tome kako napisati dobar životopis, zamolbu te kako se pripremiti za intervju. Fizički dio sajma posjetilo je preko 500 tražitelja posla, a veliki interes posjetitelja izazvao je Hrvatski Telekom na čijem se štandu moglo saznati iz \'prve ruke\' kakve talente tvrtka traži.

Mia Pavičić, Rukovoditeljica radne jedinice za selekciju i zapošljavanje pri HT-u istaknula je da je posjetitelje najviše zanimalo kakve su mogućnosti zapošljavanja kandidata koji nemaju radno iskustvo te koja dodatna znanja, edukacije i certifikati otvaraju put zapošljavanju u HT-u.

- Kandidati su najčešće postavljali pitanja vezano uz studentska zaposlenja i mogućnost studentskih praksi u odjelima poput marketinga, PR-a, ali su se zanimali i za razne druge smjerove, uključujući računovodstvo i ljudske resurse te prakse koje trenutno nudimo - istaknula je Klaudia Najcer, Voditeljica odjela za zapošljavanje i razvoj kadrova u Lidl Hrvatska koja primjećuje rast zainteresiranost za povremene studentske poslove u odnosu na interes za studentsku praksu.

>>Poslodavcima je od diplome važnije što zaista znate raditi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije