Krenula je osma godina njihovog poslovanja, a u nju su ušli sa izgrađenih impresivnih 600 milijuna piksela. Sretna osmica, reklo bi se! Izvukli su televiziju van iz domova, pa tako njihovih 340 najsuvremenijih i tehnički najnaprednijih digitalnih interaktivnih ekrana možete gledati svuda po hrvatskim gradovima: Splitu, Osijeku, Zagrebu, Rijeci, Dubrovniku... I, ne samo gledati, već i slušati, omirisati, dotaknuti. Onim najvećima se možete samo diviti, dok s onim najmanjima možete čak i komunicirati. Zapazili ste ih već negdje u prolazu? Oni su Go2Digital, prvaci Hrvatske u outdoor oglašavanju.
Članovi su IAB, najpriznatijeg europskog udruženja za digitalni marketing i oglašavanje. Prošle su godine u svom prvom izlasku na natjecanja osvojili čak 15 nagrada u raznim kategorijama – najveći je to broj nagrada koji je ikad osvojio jedan hrvatski medij. Fotografija njihovog digitalnog citylighta snimljena u Varšavskoj ulici u centru Zagreba koju prati priča o nagrađivanom projektu Dogvertising stoji na glavnoj globalnoj stranici Mediacom-a, vodeće svjetske organizacije za oglašavanje. Upravo za potrebe te kampanje razvili su poseban Dogvertising algoritam, jedini i prvi u svijetu.
Pratimo li život suvremenog čovjeka i društva sa antropozofskog gledišta, Go2Digital završio je prvi sedmogodišnji razvojni ciklus. Moglo bi se reći da su uspješno savladali sve izazove koje to razdoblje donosi: postavili su zdrave temelje, naučili se suvereno kretati i vrhunski komunicirati, a socijalizacija im je omiljena disciplina: putem površine od gotovo 1.900 m² ekrana komuniciraju svakodnevno sa 1.500.000 ljudi!
Što im donosi sretna osma godina? Istražuju nove trendove u outdoor i indoor oglašavanju koji donose još uzbudljivija rješenja. Jedno od njih je 3D Illusionscreen koji zahtijeva preciznu tehnologiju ispravnog pozicioniranja i „prelamanja“ objekta kako bi iluzija bila vjerna i stvarna – ona je prozor u druge svjetove, proširuje postojeću arhitekturu ili stvara dojam lebdećih tijela. Ovo je nova dimenzija oglašavanja koja oduševljava i oglašivače i publiku; stvorena je za one koji se zaslužuju predstaviti na najbolji mogući način jer i najuobičajenije kampanje pretvaraju u nešto nesvakidašnje i posebno. Ako još niste, sigurno ćete ju uskoro zapaziti na glavnim gradskim trgovima ili u najvećim shopping centrima. U pripremi već čekaju novi ekrani za nove lokacije u drugim gradovima, kao i 12 novih projekata – za svaki mjesec po jedan.
Možemo reći da era crtanja brkova i rogova po papirnatim plakatima završava i ustupa mjesto novim tehnologijama: video animacije, AI (umjetna inteligencija), computer vision, kontrola pokreta, 3D anamorfne iluzije, prepoznavanje vozila i lica, a sve to na visokokvalitetnoj infrastrukturi, posebnoj dodatnoj opremi i odličnoj IT i kreativnoj podršci.
Najbolji brendovi zaslužuju zablistati na posebnom mjestu, uz vrhunsku i nagrađivanu tehnologiju i inovacije. U konačnici, isti vrhunski tretman revolucije outdoor i indoor oglašavanja zaslužuju publika i krajnji korisnici u Hrvatskoj. Počastite ih!