Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO) u sklopu ESF projekta Promocija cjeloživotnog učenja, organizirala je 12. po redu nacionalnu obrazovnu kampanju pod nazivom Tjedan cjeloživotnog učenja, koja je ove godine održana od 1. do 7. listopada.
Cilj je kampanje informirati građane o važnosti cjeloživotnog učenja, potaknuti ih da se i sami uključe u neki od oblika učenja i obrazovanja te ih motivirati da učenjem pokrenu pozitivne promjene u vlastitim životima.
Brojne su ustanove u svim županijama Republike Hrvatske i ove godine otvorile svoja vrata i omogućile građanima da sudjeluju na 898 besplatnih radionica, predavanja, okruglih stolova i drugih događanja. U sklopu Tjedna, održan je i Sajam cjeloživotnog učenja na kojem su ustanove za obrazovanje odraslih ponudile građanima mogućnost da osvoje vaučere za besplatne programe obrazovanja čija je ukupna vrijednost ove godine iznosila preko 80.000,00 kuna.
Agencija se zahvaljuje svima koji su se aktivno uključili u kampanju – građanima, ustanovama za obrazovanje odraslih, promotorima i svima ostalima koji su prepoznali važnost cjeloživotnog učenja!