financijsko izvješće

Vipnet povećao investicije za 72,8%, prihodi mu porasli 1,9%

'17.01.2012., Zagreb - Deloitte konferencija TMT  komunikacijskih operatera u hotelu Regent Esplanade. Mladen Pejkovic, Vip net.  Photo: Tomislav Miletic/PIXSELL'
'Tomislav Miletic/PIXSELL'
16.08.2012.
u 12:46

Broj korisnika mobilne mreže iznosi gotovo 2 milijuna što je 3 posto manje u odnosu na prvu polovicu 2011. Broj mobilnih korisnika koji imaju pretplatu povećan je za 7,3 posto

Vipnet je u prvoj polovici 2012., potpomognut pozitivnim doprinosom usluga fiksne telefonije, ostvario prihode od 194,3 milijuna, odnosno 1,9 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine, priopćili su iz te tvrtke.

U financijskom izvješću za prvu polovicu 2012. koje je objavila ta tvrtka piše da je ''konsolidirana EBITDA povećana za 16,8% na 60,8 milijuna eura u prvoj polovici 2012., što je rezultat povećanih prihoda, integracije B.neta i smanjenih materijalnih troškova. U prvoj polovici 2012. Vipnet je uložio ukupno 30,1 milijuna eura u tehnologiju i gradnju energetski učinkovitog poslovnog objekta na Žitnjaku, što je 72,8% više nego u istom razdoblju 2011. godine.''

– Širenje poslovanja i velike investicije u razvoj kompanije donijele su nam pozitivne rezultate u vrlo izazovnim okolnostima. Posebno sam zadovoljan rastom broja mobilnih i fiksnih pretplatnika te sve većim brojem kompanija koje prepoznaju prednosti naših integriranih telekomunikacijskih rješenja – izjavio je Mladen Pejković, predsjednik uprave Vipneta.

Broj korisnika mobilne mreže iznosi gotovo 2 milijuna što je 3 posto manje u odnosu na prvu polovicu 2011. Broj mobilnih korisnika koji imaju pretplatu povećan je za 7,3 posto, dok je broj korisnika bežičnog broadbanda povećan za 9,5 posto u odnosu na drugi kvartal 2011. Prihodi od usluga fiksne telefonije iznosili su 24,3 milijuna eura u prvoj polovici 2012. godine.

 

Ključne riječi

Komentara 2

BU
BubyZG
15:38 17.08.2012.

Da nadodam na prijašnji komentar, jednostrane promjene i raskidi ugovora su uvijek privilegija JAČE strane, u ovom slučaju VIPneta. Ukoliko MALI korisnik želi nešto promijeniti to uvijek košta ( bilo financijski ili kroz produženje ugovorne obaveze ), a JAČA strana to uvijek može napraviti običnom SMS porukom u kojoj vas obavijeste da su promijenjeni uvjeti poslovanja. Npr. VIPnet je u svojoj tvrtki kćeri Bnetu jednostavno odlučio UKINUTI besplatne telefonske pozive ( 55 minuta u pretplati ) svima koji koriste tzv. FLAT opciju telefoniranja. Pri tome treba istaknuti da u paketu usluga 3D NE možete uzeti nikakvu drugu opciju osim FLAT telefoniranja !!! Dakle nemate izbora ! I to oni znaju !!!

PE
Pegaz
15:26 16.08.2012.

Naravno da su prihodi porasli - kada varas i krades korisnike, a oni moraju placati jer su svi propisi i rad HANFA-e namjesteni bas tako da te cim potpises ugovor drze u saci tako da vise NE MOZES od njih pobjeci. Toga nema nigdje, sto kod nas rade, da ako zelis raskinuti ugovor moras nadoknaditi sve mjesecne troskove koje jos nisi ni napravio, prestrasna otimacina, a sve uz amen nase drzave! Jadno, bijedno, sramotno.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije