Adris Grupa u prvih je šest mjeseci poslovala sa 167 milijuna kuna neto dobiti, a najveći dio te dobiti ostvarilo je Croatia osiguranje. Zahvaljujući rastu broja noćenja ostvarenih u njihovoj hotelskoj kući Maistri sve tvrtke u sastavu rovinjske kompanije poslovale su pozitivno i u pola godine ostvarile su 2,54 milijardi kuna prihoda.
Sve tvrtke pozitivne
– Adris investira. Jača konkurentnost svojih poslova i proizvoda, stvara nova radna mjesta i vrijednost svojim dioničarima. Rezultati koje ostvaruju Adrisove tvrtke najbolja su potvrda učinkovitosti naše višegodišnje strategije ulaganja u dugoročne održive i rastuće poslove. Uz organski rast, spremni smo i za nove akvizicije, osobito u poslovima kojima se bavimo – poruka je najvećeg pojedinačnog vlasnika i predsjednika uprave Adris grupe Ante Vlahovića. S obzirom na sezonalnost turističke djelatnosti do lipnja je najviše povuklo Croatia osiguranje koje i dalje drži 32,1 posto hrvatskog tržišta osiguranja, a u prvih je šest mjeseci ostvarilo neto dobit 102 milijuna kuna, 37 posto više u odnosu na isto razdoblje lani. Ukupna zaračunata bruto premija rasla im je 2,7 posto, na 1,85 milijardi kuna, od čega se na neživotna osiguranja odnosi 1,48 milijardi kuna, uz rast od 2,5 posto, a na životna 369,2 milijuna kuna, uz rast od 3,3 posto. Restrukturiranjem su poboljšali i efikasnost poslovanja – odnos ukupnih rashoda i zarađene premije iznosi 99 i četiri je postotna boda bolji nego lani.
Broj noćenja raste 19 posto
Maistra je imala rast noćenja od čak 19 posto, ali i rast prosječne cijene tih noćenja za tri posto pa su prihodi skočili 19 posto. Tijekom godine u nekoliko hotela i u kampove Maistra će uložiti 450 milijuna kuna, a da će sezona biti izvrsna najavljuje i booking koji pokazuje rast od 18 posto u odnosu na 2016. Maistrin hotel Hilton u Dubrovniku imao je također rast od 19 posto u prihodima, ali čak 73 posto veću neto dobit. Cromaris pak bilježi plus od osam milijuna kuna pri čemu je tvrtka koja se bavi uzgojem ribe poradila na učinkovitosti, dok su prihodi ostali na istoj razini kao i lani. Većinu od gotovo 80 posto prihoda tvrtka ostvaruje prodajom u inozemstvu.