PROMO

YosolisPro - jedinstveni informacijski sustav za potrebe turističke industrije

YosolisPro
14.11.2019.
u 13:33

YOSOLIS LTD je kroz 15 godina rada, zajedno sa vrhunskim znalcima turizma i agencijskog poslovanja iz Njemačke i Irske, izgradio jedinstveni informacijski sustav za potrebe turističke industrije, poglavito DMC turističkih agencija i turoperatora.

Sustav u cijelosti obuhvaća poslove evidencije, prezentacije, organizacije i prodaje turističkih proizvoda i usluga, podržava sve specifične, često nepredvidljive situacije koje prate složen i dinamičan rad turističke agencije, te omogućuje visoku automatizaciju i integraciju podataka i poslovnih procesa uz izravnu spregu s okolnim IT sustavima u realnom vremenu.

Vjerojatno najbitnije pravilo u svakom poslu je držati troškove pod kontrolom.
Svjedoci smo da su najrazvijenije svjetske industrije pokrenule Industry 4.0 (originalno: fourth industrial revolution) kao odgovor na sve složenije procese koji se odvijaju u kompanijama i ulažu ogromna sredstva u automatizaciju i digitalizaciju procesa u svakom segmentu poslovanja.
Vodeći se istom logikom, uvažavajući sve aspekte Industry 4.0, YosolisPro stvorio je software koji uvodi potpunu digitalizaciju u poslove turističke branše, a software se kontinuirano usavršava.
Procesi se mijenjaju, poslovanje se mijenja, a naše je da ga pratimo i prilagođavamo se.
Da bi shvatili gdje je to moguće digitalizirati i automatizirati procese (što je jedan od osnova Industry 4.0) u turizmu, predstavimo primjer kako taj proces funkcionira i gdje je YosolisPro automatizirao i digitalizirao informacije.

Kako to izgleda prikazano je u primjeru niže u 10 koraka (zamislimo idealnu situaciju):
1. Putnik ulazi u agenciju
2. Zaposleni mu pripremi ponudu;
3. Zaposleni odgovara na pitanja;
4. Putnik pristaje na jedno do ponudjenih putovanja;
5. Razmjenjuju se podaci (osobni podaci, telefoni, mailovi kontakti, dogovaraju se detalji itd.);
6. Putnik dobiva voucher
7. U dogovorenom terminu (datum i vrijeme) putnik odlazi na aerodrom/ukrcava se na autobus;
8. Putovanje prolazi u najboljem redu;
9. Putnik se zadovoljan vraća kući
10. Sve je gotovo i putnik je zadovoljan, agencija je zaradila 5%, dobila novog klijenta - svi zadovoljni.

Najveći dio digitalizacije se događa u koraku 5.

Pogledajte što se sve dogodi u trenutku kada zaposlenik u agenciji unese podatke o putniku.
SaaS - ili software as a service  YosolisPro aplikacija sada opravdava svoje ime:
Snimaju se svi podaci o putniku (samo jednom i nikada vise - sljedeći put za putovanje sve je već pohranjeno);

Na osnovu unesenih podataka automatski se generira:
1. izrada najave rezervacije vlasniku smještaja - automatsko slanje emailom direktno kroz aplikaciju ;
2. izrada vouchera (nakon dobivene potvrde) - slanje direktno mailom putniku - na klik;
3. Izrada ugovora sa kompletnim podacima kako bi putnik imao sve sa sobom - na klik;
4. Izrada računa za putnika za primljene uplate jer je to zakonska obaveza- na klik;;
5. transfer podataka o dnevnim prometima prema načinima plaćanja (SaaS - Dio za managera agencije) - automatski bez klika;
6. transfer podataka o vremenskom ograničenju za plaćanje prema dobavljaču smještaja (SaaS - Dio za managera agencije) - automatski bez klika;
7. transfer podataka o time limit za konačnu isplatu rezervacije od strane putnika (SaaS - Dio za managera agencije) - automatski bez klika;
8. ubacivanje putnika u spisak putnika za odabrano putovanje u odabranom terminu (SaaS - Dio za managera agencije) - automatski bez klika;
9. ubacivanje putnika u raspored sjedenja za odabrano putovanje u odabranom terminu (SaaS - Dio za managera agencije) - automatski bez klika;
10. ubacivanje podataka na financijsku karticu klijenta - putnika sa podacima o zaduženju i primljenim uplatama (važno za knjigovodstvo i računovodstvo) - automatski bez klika;
11. transfer podataka u listu putnika - izvještaj za vodiča;
12. transfer podataka u sve statistike prodaje (po danima, po mjesecima, po državama, po dobavljačima, po....) (SaaS - Dio za managera agencije) - automatski bez klika;
13. transfer podataka u Bussing listu (na primer ako se prijelazi granica) - SaaS - Deo za vodiča;
14. transfer podataka u pregled polazaka i lista putnika za prijem i ukrcavanje za SaaS - Dio za vodiča;
15. transfer podataka u YosolisProManagerApp - smartphone aplikacija za menadžere agencija sa osnovnim izvještajima i statistikama za praćenje rada agencije;
16. transfer podataka u YosolisProGuidApp - smartphone aplikaciju za vodiče;
17. transfer podataka za E-Gost (ukoliko je potrebno);
18. automatska priprema dokumentacije koju propisuje zakonodavac, a mora se voditi u agenciji;
19. transfer podataka u YosolisProMyTrip - Smartphone aplikaciju za sve putnike u kojoj imaju sve podatke o svojim putovanjima (prošlim, aktualnim, budućim);
20. transfer podataka na javnu web lokaciju (zaštićenu SSL certifikatima i user name i pass) na kojoj putnik može bez problema sa bilo koje lokacije na svijetu pratiti statistiku svoga putovanja i eventualne promjene;
21. transfer podataka u dnevne/periodične liste za obavještavanje putnika o skorim putovanjima (SaaS - za radnike u agencijama);
22. transfer podataka u dnevne/periodične izvještaje za sva nenaplaćena potraživanja

Svih ovih 22 koraka se događaju svaki put kada neko kupi jedno putovanje i bez SaaS to se mora raditi ručno, bez SaaS nema Revolution 4.0

Ovo je fokus i ovo je samo jedan od benefita sa aspekta Agencije.

Mario Jurič, direktor za Hrvatsku, odgovorio nam je koje su glavne koristi korištenja aplikacije

Da li postoje i ostali benifiti?
Naravno da postoje. Od SaaS YosolisPro imaju benefite i agencije i vlasnici smještaja i turističke organizacije i turističke inspekcije i sama država.

Koje koristi ima država?
YosolisPro aplikacija je povezana i horizontalno između država u kojima se koristi.
Kroz YosolisPro u Irskoj, na primjer, turistička agencija u Irskoj može pretraživati, bookirati i platiti smještaj koji je unijela hrvatska agencija u Hrvatskoj.
To se obavlja direktno, i bez posrednika, po mnogo boljim cijenama nego kada se to obavlja preko svjetskih booking pretraživača.
Naravno da agencija u Hrvatskoj sama može odlučiti šta će od smještaja ili proizvoda podijeliti sa kolegama u inozemstvu, a što ostaviti sebi kao ekskluzivu, ali ovo svakako može ostvariti pozitivan utjecaj na povećanje broja gostiju u Hrvatskoj što je svakako od strateškog interesa za državu.

Koje benefite imaju turističke organizacije?
Turističke organizacije mogu imati uvid u sve smještajne kapacitete u svojoj zoni odgovornosti.
Na ovaj način mogu bolje planirati i imati analitičke i izvještajne podatke;

Kako turističke inspekcije mogu profitirati od ove aplikacije?
Turističke inspekcije su prirodan partner svakog SaaS za rad u turizmu. Kroz naše kanale komunikacije mogu jednostavno plasirati sve informacije.
Takodjer mogu imati utjecaj na pravilno vođenje dokumentacije i unifikaciju turističke dokumentacije svih subjekata u turizmu i na taj način olakšati i ubrzati svoj nadzor i kontrolu.

Koje su koristi koje imaju vlasnici smještaja?
Kompletan booking na jednom mjestu.
Dijeljenje raspoloživosti automatski (po želji) sa svim partnerima u zemlji i inozemstvu (agencije u Hrvatskoj, agencije u drugim državama, svjetski veleprodavači smještaja i booking systemi) itd.
Unifikacija dokumentacije, potrebnih obrazaca i vođenje propisane evidencije u skladu sa zakonom.

Koristi za agencije?
Osim potpune digitalizacije procesa opisanih prethodno, agencija je u mogućnosti da YosoliPro aplikaciju koristi i za izvoz podataka na vlastiti website, za izradu white label, za dobivanje novih kanala prodaje sa svim subjektima sa kojima YosolisPro ima sklopljene ugovore.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije