I dok je HRT u prošloj godini opet poslovao s dobitkom, a i domaćem se RTL-u to prvi put dogodilo, Novoj TV ni u 2006. nije uspjelo iz poslovnog minusa prijeći u - plus. Naime, prema podacima njenog vlasnika CME-a (Central European Media Enterprises, koji je od 6. srpnja 2004. stopostotni vlasnik Nove TV), ta je naša komercijalna televizija u prošloj godini ostvarila 22,3 milijuna dolara neto prihoda, ali je u konačnici gubitak za isto razdoblje prilično velik - 14,4 milijuna dolara.
No, ovom se podatku možda i ne treba čuditi jer je Nova TV u protekle dvije i pol godine, od kad ju je kao poprilično onemoćalu nacionalno-komercijalnu TV postaju preuzeo novi vlasnik, trošila - s razlogom. Ulagalo se u opremu, prostor, ljude... HTV-u su najprije "oteti" Siniša Svilan i Iva Gačić, koji su postavljeni na čelne programske funkcije. Onda su se iz mjeseca u mjesec osposobljavali novi odašiljači.
Uslijedio je zatim velik zalogaj - preseljenje iz dotadašnjeg skučenog i doista za jednu ozbiljnu televiziju neprimjerenog prostora u Vukovarskoj ulici, na puno bolje i prostranije mjesto u Remetincu. Naravno, novi prostor je oplemenjen novom opremom, i to onom koja omogućuje digitalno emitiranje programa. Na istoj adresi izgrađen je i novi manji studio, a u svibnj seu očekuje završetak i onog znatno većeg, iz kojeg će se od jeseni emitirati i neke dosadašnje i neke nove emisije.
A kad smo već kod emisija, Nova TV se, za razliku od RTL-a, opredijelila za - domaći program. To pak znači i domaće autore. Neke od njih, koji su u tom poslu već prave zvijezde, Nova TV je nedavno opet ugrabila s Prisavlja. Riječ je i Hloverki Novak-Srzić i Željku Pervanu (s kojim je u paketu novom poslodavcu prešla i cijela njegova ekipa školaraca). O tim transferima danima se pisalo i spominjalo milijunske iznose. I dok se na HTV posezalo zbog programskih autora, RTL se osiromašivalo marketinškim stručnjacima pa uz ime Eduarda Bočkaja od prije tri tjedna više ne stoji "direktor prodaje RTL-a", već "direktor prodaje Nove TV". Samo da podsjetimo -i sadašnja glasnogovornica Nove TV Diana Tušek, nekad je također bila u redovima RTL-a.
Dakle, Nova TV "otima", gradi, ulaže, pokreće... Sad je samo pitanje - hoće li se sav taj trud i novac isplatiti. Jer, Nova TV napravi dobre poteze, recimo, s dovođenjem Hloverke i Pervana, ali joj to zasad nije donijelo eksploziju glednosti (možda je problem u lošem programskom pozicioniranju novih i unosnih programskih aduta - mislimo na prerani termin emitiranja Hloverkina "Kontakta" i svakodnevno pojavljivanje "Večernje škole"). A upravo o gledanosti ovisi i zarada od reklama.
U CME su uvjereni da je Nova TV na dobrom putu da u 2008. dođe do brake even pointa tj. da se domogne bar pozitivne nule.