Vrijeme je zimskih sniženja, što znači da gotovo svaka trgovina snižava cijene kako bi privukla što veći broj kupaca. Međutim, postoje slučajevi kada kupci primijete nelogičnosti u akcijskim cijenama.
Jedan takav slučaj dogodio u Splitu kada je žena odlučila krenuti u šoping u Peek & Klopenburg zbog sniženja, donosi Slobodna Dalmacija.
Ono na što je naišla jest, kako je rekla, klasičan primjer nepoštene trgovačke prakse.
– Od trgovine koja mi je uvijek do sada ostavljala profesionalan dojam, s visokom kvalitetom proizvoda, zaista nisam očekivala ovakvo razočaranje. Dakle, bila sam u potrazi za zimskim komadima ženske odjeće na zimskom sniženju. Budući da sam stalan kupac, cijene dobro poznajem. Prošlo ljeto tako sam kupila džemper brenda “Montego”, čija je cijena na sniženju bila 70 kuna. Ostala sam šokirana kada sam u prodaji ugledala isti džemper čija cijena sada, u zimskom periodu sniženja, iznosi 119 kuna! – rekla je ljutita čitateljica.
Tako je proizvod koji je više puta bio snižen od prošle godine, sada dobio novu cijenu i to višu za 49 kuna!
– Zar to nije nepoštivanje kupaca i pravljenje istih ludima? Zar zaista očekuju da se vratim kao lojalan kupac? Sramota! – zaključila je.
– Proizvod koji se prodaje u okviru sezonskog sniženja, mora biti jasno, vidljivo i čitljivo označen redovnom cijenom te novom sniženom cijenom. Ako se tijekom nadzora utvrdi da za proizvode koji su na sniženju trgovac zavarava potrošače u pogledu cijene proizvoda ili načina na koji je ona izračunata, tada se radi o nepoštenoj poslovnoj praksi, odnosno zavaravajućoj poslovnoj praksi trgovca – navodi Državni inspektorat.
Budući da zimsko sezonsko sniženje još uvijek traje, inspektori ovih dana pojačano provode ciljane nadzore sniženja, najčešće baš zbog isticanja cijena sniženih proizvoda.
Pokušali smo doći do komentara trgovine, no nismo dobili odgovor.
U Hrvatskoj je svašta moguče