istraživanje

Zimmer frei - gostu večera, dar i internet

Mali Lošinj (1)
VL
16.10.2012.
u 18:00

Većina lošinjskih iznajmljivača domaćinski je, unaprijed, 20 posto svoga godišnjeg prihoda namijenila investicijama

Nonice uz ceste s pločama \"zimmer frei\" polako se sele u prošlost. Danas 86 posto privatnih iznajmljivača s gostima komunicira e-mailom, a oko 30 posto ih radi i s nekoliko putničkih agencija. Sve ih više kao dodatnu uslugu nudi i bežični internet, pokazuje online anketa među lošinjskim iznajmljivačima privatnih soba i apartmana.

Modernizacija, na svu sreću, još ne utječe na ugođaj zbog kojeg mnogi i vole zimmer frei. Većina domaćina s gostom popriča više puta svakoga dana. Da bi na odmoru bio što zadovoljniji, obično ga čeka mjesto za parkiranje, po potrebi i vez za plovilo, a mnogi nude i vožnju barkom te iznajmljuju bicikle.

U lošinjskim zimmer frei sobama i apartmanima goste u pravilu čekaju i plan grada, prospekti na više jezika, infomape, gastrovodič i – buketić lokalnog bilja. Vrlo često domaćini će gostima prirediti i obiteljsku večeru, pozvati ih da kušaju neki od domaćih proizvoda ili im darovati neki lokalni suvenir. Gotovo 80 posto iznajmljivača goste će iznenaditi i sitnim darom ako im je rođendan dok su na moru. A što je još bolje, većina je petinu svojih godišnjih prihoda domaćinski unaprijed rasporedila na investicije kojima namjerava unaprijediti kvalitetu ponude do iduće sezone.

Anketa Turističke zajednice Malog Lošinja otkrila je i da su zimmer frei domaćini najčešće slušali upite gostiju da im preporuče restoran ili plažu te općenito zabavu i sadržaje u okolici. Doznali su i da su se turisti ljetos oduševljavali glazbenim događanjima, od klapskih večeri do rock-koncerata, ali i ribarskim feštama. Iz primjedbi su, pak, naučili da turizmu treba više biciklističkih staza, uređenijih šetnica i plaža s animacijom te kvalitetnije zabave.

Komentara 2

CV
crna vrana
18:19 16.10.2012.

Bravo Lošinjani. Tako se unaprijeđuje turizam. Gosti nisu vreće kojima se kaže, plati pa eto ti soba pa lezi. Sitnnice i mali znaci pažnje vraćaju goste na istu destinaciju. Uostalom, nitko od nas ne voli da se prema njemu postupaa hladno i neljubazno. Osmjeh na licu i jutarnji pozdrav domaćina, želja za lijep i ugodan dan znači da je došao u prijateljsko okružje svakome tko posjeti našu lijepu Hrvatsku. Puno, puno više od luksuza, razumna cijena za ponuđenu vrijednost, ljubaznost i dostupnost, čistoća smještaja i čistoća okoliša u mjestu boravka znače svakom gostu. On upravo te vrijednosti cijeni i sigurno se vraća.

LU
lutomirski
07:58 17.10.2012.

to netreba ponavljati, to je normalno, ali to nije put da bi vise turista dobili, mozda za one skrte Njemce, ja kad idem na odmor ja hocu sebi naruciti veceru koju ja hocu i gdje hocu, pogotovo su ukusi razliciti, znaci netreba mi neko spremati nesto sto ja ne jedem i ne volim....

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije