Svaki trgovac čiji je cilj zadržati, ali i privući nove kupce osmislit će za to razne tehnike – od blještavih, uočljivih i privlačnih reklama do cijena nižih od konkurentskih trgovina. Nedavno smo pisali o metodama kojima trgovci varaju svoje kupce, a cijeli slučaj otkrili su aktivisti Korane, udruge za zaštitu prava potrošača Grada Karlovca.
Naime, oni su se zaputili u pojedine trgovine slučajnim odabirom kako bi provjerili odgovaraju li količina i cijena već unaprijed izvaganih proizvoda onima koje su sami izvagali. Od tako provjeravanog broja zapakiranih proizvoda na kojima je stajala naljepnica s težinom i cijenom o izvaganoj težini komadića proizvoda, a koju uredno pročita čitač na blagajni, ni jedan proizvod po težini nije odgovarao onoj otisnutoj. Svi proizvodi koje su aktivisti provjeravali bili su zapakirani, odnosno s ambalažom su imali manju težinu od deklarirane i to od dva do 10 posto.
Ostatak članka pročitajte na Pametnoj kuni.