Taktike trgovaca

Znate li na koje načine vas trgovci prate i "kontroliraju"?

trgovina
Thinkstock
14.01.2013.
u 16:12

Svaki trgovac čiji je cilj zadržati, ali i privući nove kupce, osmislit će za to razne tehnike. Doznajte pomoću kojih prate vaše potrošačke navike.

Svaki trgovac čiji je cilj zadržati, ali i privući nove kupce osmislit će za to razne tehnike – od blještavih, uočljivih i privlačnih reklama do cijena nižih od konkurentskih trgovina. Nedavno smo pisali o metodama kojima trgovci varaju svoje kupce, a cijeli slučaj otkrili su aktivisti Korane, udruge za zaštitu prava potrošača Grada Karlovca. 

Naime, oni su se zaputili u pojedine trgovine slučajnim odabirom kako bi provjerili odgovaraju li količina i cijena već unaprijed izvaganih proizvoda onima koje su sami izvagali. Od tako provjeravanog broja zapakiranih proizvoda na kojima je stajala naljepnica s težinom i cijenom o izvaganoj težini komadića proizvoda, a koju uredno pročita čitač na blagajni, ni jedan proizvod po težini nije odgovarao onoj otisnutoj. Svi proizvodi koje su aktivisti provjeravali bili su zapakirani, odnosno s ambalažom su imali manju težinu od deklarirane i to od dva do 10 posto.

Ostatak članka pročitajte na Pametnoj kuni.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije