U prvih osam mjeseci 2021. Zvijezda je prodala 20,7% više gotove robe nego u istom razdoblju lani. Fokus na usavršavanje proizvodnje, modernizaciju i predstavljanje novih proizvoda odrazio se i na odlične rezultate u izvozu, količinski 55% većim u odnosu na 2020., priopćili su iz Zvijezde koja je jučer obilježila 105 godina poslovanja.
Tvrtka u sastavu Fortenova grupe pohvalila se jučer i ulaskom u novu kategoriju “plant based proizvoda” od kojih nijedan ne sadržava jaja, gluten i soju i pogodni su za vegane i vegetarijance. Utemeljena na tradiciji, izvrsnosti i inovativnosti, tvrtka je domaćem tržištu 1956. predstavila prvi margarin, a već 1959. i prvu majonezu, uz suncokretovo ulje koje je desetljećima neizostavan proizvod u gotovo svakom kućanstvu i prema BRANDpuls istraživanju najsnažnija robna marka i prvi izbor potrošača u Hrvatskoj.
– Unatoč izazovima koji nas nisu zaobišli tijekom pandemije, obilježavamo 105 godina otkako predvodimo trendove i uvodimo inovativne proizvode koji odgovaraju potrebama potrošača – rekao je direktor Zvijezde Tomislav Alagušić.
VIDEO Dombrovskis: Hrvatska vlada pokazala ambiciozne ciljeve za ulazak u Eurozonu
vrlo je lako doznati s kojom zemljom hrvatska ima suficit u robnoj razmjeni.