Chevroletov predstavnik u B segmentu, Chevrolet Aveo, iako je riječ
zapravo o dorađivanom Daewoo Kalosu, s imenom koje nosi posljednjih
nekoliko godina, uspio se izboriti za status pouzdanog, privlačnog i
nadasve jeftinog automobila a, sudeći prema situaciji na cesti, to su
shvatili i brojni kupci.
Posljednji redizajn Avea donio je donekle radikalnu izmjenu prednje
maske, s velikim logotipom na lajnsni koja prelama rešetku hladnjaka. I
svjetla su modernija, i prednja i stražnja, a pozitivan dojam na kraju
daje krovni spojler. Posebno dobro izgleda trovratna verzija, iako
takva koncepcija smanjuje praktičnost i funkcionalnost.
U unutrašnjosti nas je ugodno iznenadila prostranost, jer ima dovoljno
mjesta i za najviše osobe, bilo da sjede sprijeda ili straga. Problem
je jedino doći do stražnjih sjedala, pa trovratna verzija nije
preporučljiva za one koji često voze više putnika, a nipošto za
obiteljske vozače. Hendikep je i premali prtljažnik sa samo 220 litara
obujma. Zato o autu ima dosta pretinaca za odlaganje manjih stvari.
Testirali smo Aveo sa 1.4-litrenim benzincem sa 100 KS, što je više
nego odličan izbor za ovaj automobil. Nevelika masa dopušta dosta
dinamike u vožnji, ali peterostupanjski mjenjač ipak nije sportski
nastrojen.
Najjeftiniji Aveo sa 1.2-litrenim motorom i baznom opremom može se
kupiti za 76.220 kuna, a testni je primjerak top-model u ponudi, pa je
od opreme, među ostalim, imao automatsku klimu, zračne jastuke i
zavjese, alu-naplatke s gumama 15 cola, maglenke, CD MP3 radio s
komandama na upravljaču, putno računalo, kvake i odbojnike u boji
vozila, upravljač i ručicu mjenjača u koži, el. podesive i grijane
vanjske retrovizore, el. podesive prednje prozore, daljinsko središnje
zaključavanje, vozačevo sjedalo namjestivo po visini... Sve to na
akciji za 88.726 kuna. Povoljnije ne može.
ISPROBALI SMO Chevrolet Aveo 1.4 16V LS