Sanja Gaćina iz 'Kazališta u kući' priča o serijama u kojima je radila, kazalištu Trešnja, u kojem je u angažmanu, o ljubavi te o planovima za budućnost

Daria Knez: Željela bih glumiti Zlicu od Opaka

ekr-knez-txt.jpg
import
03.05.2007.
u 19:03

Daria Knez, trenutačno najpoznatija kao Sanja Gaćina iz humoristične serije "Kazalište u kući", priznaje da nije jako ambiciozna. Istina, svakoj se ulozi maksimalno posveti, ali za razliku od Martine Kralj, lika koji je tumačila u "Bumerangu", posao joj ne znači sve na svijetu, a trenutačno u kazalištu "Trešnja" s redateljem Reneom Medvešekom priprema predstavu Oliver Twist. Kaže kako je najvažnije kad među ljudima postoji ljubav i kako je onda sve lako te je sve drugo manje važno - i priznaje da bi se voljela okušati kao prava komičarka, "otići u geg", u ekstrem i kako bi voljela napokon zaigrati neku negativku, Zlicu iz Opake.

EKRAN: Jeste li sličniji ambicioznoj novinarki Martini Kralj iz "Bumeranga" ili liku u kojem vas trenutačno gledamo - Sanji Gaćini iz "Kazališta u kući"?
KNEZ:  Iako je Sanja nezaposlena, a ja sam radoholičar, sličnija sam njoj nego li Martini. Sanja je glas razuma, jako voli svoju obitelj koja joj je sve na svijetu, užasno je zaljubljena u svoga muža... Voli i poštuje svoju mamu i tolerira joj stvari koje, možda, ne bi smjela, i to ne samo njoj, nego svima (a to sam tipična ja).

Nekako nam je tu povezanost s obitelji, taj svjetonazor i sustav vrijednosti sličan. Kod Martine je bio posao, posao i samo posao, a premda u posljednje vrijeme mnogo radim, rekla bih za sebe da nisam jako ambiciozna. Naime, ja samo volim, kad dobijem priliku, dati sve od sebe, biti poštena prema samoj sebi i poslu koji radim jer ga volim najviše na svijetu. Ali da sam ambiciozna - daleko je od mene.

EKRAN: Neki moji kolege zaključili su kako je Sanja (Daria) s dugom kosom u "Kazalištu..." strašno seksi...
KNEZ: O, Bože, hvala im na komplimentima.

EKRAN: Htjela sam pitati, bojite li se da će vas uloga Sanje u "Kazalištu..." obilježiti? Ipak, u angažmanu ste u "Trešnji", igrate i u drugim dječjim kazalištima i klinci su nemilosrdna publika. Dovikuju li vam Martina, Sanja ili takvo što?
KNEZ: Ne, ne bojim se obilježavanja. Na televizijama se danas prikazuje toliko toga da mi je sve to najlakše usporediti sa šarenim gradskim izlozima. Svaki je prepun i u svakome je ponešto za svakoga. Mi, glumci, tijekom sezone izmijenimo toliko uloga u toliko različitih serija i predstava da je teško popamtiti tko je tko i u čemu. Istina, znalo se iz publike čuti "Gle, eno Martine iz Bumeranga!" ili sad "Gle, eno Sanje iz "Kazališta...", ali to nije dugotrajno.

EKRAN: Doživljava li vas publika iz dječjih kazališta kao seksepilnu ženu?
KNEZ: Aaaa, jooooj! Mislim da ne. Katkad netko dobaci - gle, koja noga ili nešto takvo, ali onda se zacrvene i ušute.

EKRAN: Pričalo se da je vaš dečko Tomislav Rukavina, koscenarist druge sezone "Bumeranga", pisao ulogu Martine baš za vas...
KNEZ: Ma to sam i ja pročitala. Ali to nema veze s istinom. Nama se ljubav dogodila prije te druge sezone, a Tomislav je pisao za samo četiri epizode od ukupno pedeset. Lik Martine već je bio postavljen i čak da je i htio, nije ga više ni na koji način mogao promijeniti. Iskreno, u jednom sam mu trenutku rekla neka mi piše što manje replika kako bih imala što manje teksta za učiti (ha, ha), ali šarmantno mi je rekao da mu se ne miješam u posao. To mi je bilo slatko.

EKRAN: Je li glumici lakše biti u vezi s glumcem ili scenaristom i redateljem?
KNEZ: Najlakše je biti u vezi s čovjekom kojeg voliš. Najlakše je kad među ljudima postoji - ljubav.

EKRAN: Profilirali ste se kao glumica u humorističnim serijama. Bojite li se da će vas svrstati zauvijek u fah - komičarke?
KNEZ: Ne, jer nisam fah glumica i ne prate me iste stvari, ma koliko to slično izgledalo na prvi pogled. Oba moja lika - i Martina i Sanja - zapravo su dramska lica u humorističnim serijama, ali niti jedna niti druga nisu komični likovi. Volim komediju i mislim da je ljude danas iznimno teško nasmijati. No voljela bih kad bi mi se pružila prilika za pravu komičnu ulogu, a pritom mislim na neku koja ide u ekstrem i puna je gegova.

Kad o tomu govorim, prva mi pada na pamet Mila Elegović, odnosno njezina Irena iz "Bitanga i princeza". Mila je Irenu dovela do savršenstva - istodobno je prirodna i u ekstremu. Usto, kod njih je sve tako dobro posloženo, smatram tu seriju odličnom i voljela bih i sama jednom zaigrati neku Irenu.

EKRAN: Ako se već ne bojite glumačkoga faha - u smislu komičarka, tragičarka - bojite li se da će vas uvijek vidjeti kao pozitivku?
KNEZ: Ono što me prati jest to da uvijek igram pozitivke. A jednom bih voljela odigrati pravu Zlicu od Opaka. To bi mi bio pravi izazov i gušt. Već dugo maštam zaigrati i neku pravu Dalmatinku, da pustim te svoje dalmatinske gene. Trenutačno u kazalištu  igram djevojčicu Gerdu u "Snježnoj kraljici", igrala sam Doru Krupićevu, pa, ako hoćete i Sanja i Martina idu u taj red sušte dobrote. Sve neki trpni likovi....

EKRAN: Bez obzira na to što su sapunice u nas postale veoma popularne, mnogi glumci još zaziru od njih. Što vi mislite o tom žanru?
KNEZ: Ne vidim se u tom žanru jer sam prošla iskustvo snimanja humorističnih serija što je trajalo po tri, četiri mjeseca u komadu. Hoću reći kako mi se čini da fizički ne bih uspjela odvojiti dva ili tri puta više vremena, koliko traje snimanje sapunice od jutra do mraka, i ne bih se željela odreći rada u kazalištu. Divim se svojim kolegama i kolegicama (i prijateljicama) koje to mogu jer to smatram strašno napornim poslom.

Sviđa mi se većinom to što oni rade, neke naše  sapunice dosegle su produkcijski visoku razinu. Moram priznati da mi čak ni novac nije dovoljan mamac jer ga još smatram manje važnim u poslovnim projektima. Ne bih mogla pristati na posao samo zbog novca. Ali, još sam mlada (ha, ha) i još stignem promijeniti mišljenje.

EKRAN: Na Akademiji mladi se glumci najprije vide u "ozbiljnim" dramskim kazalištima, a najmanje u kazalištima koja daju dječje predstave. Kako ste se snašli u "Trešnji"?
KNEZ: Nismo glumci zbog sebe, barem ja od toga polazim, nego zbog publike i zbog toga razloga nikad sebi ne dopuštam zaboraviti da je najvrednije zadovoljstvo upravo ono u igri, u interakciji, u živom. U dječjim kazalištima odmah dobivate najiskreniju reakciju publike. Ako niste dobri, ako ih niste zarazili, oni počnu šuškati u najboljem ili vas gađati u najgorem slučaju. Međutim, kad imate mladi ansambl i na čelu vizionara Romana Šuškovića, onda vam je i odlazak na probe i predstave - užitak.  Estradizacija kazališta, taštine ili politikantstvo u kazalištu me ne zanimaju. Ne dam se time fascinirati.

Želite prijaviti greške?