VOZILI SMO Subaru ima novi agregat i za kompaktnu klasu

Dizel i za Imprezu

27.01.2009.
u 11:24

I japanski Subaru podlegao je potražnji europskih kupaca te je lani ponudio dizelske izvedbe najprije Legacyja i Outbacka, te zatim i Forestera, a sada je na red došla i Impreza, koju smo prošlog tjedna isprobali na cestama Verone i okolice. Subaru je i dalje ostao vjeran boxer izvedbi agregata, što u konačnici donosi mirniji i tiši rad motora, odnosno dulji vijek trajanja.

Kao i kod prva tri spomenuta modela, i ovdje je riječ o dvolitrenom turbodizelašu promjenjive geometrije koji koristi common rail tehnologiju ubrizgavanja goriva pri 1800 bara. Prema dosadašnjim izvedbama, za ovaj je model napravljen i novi mjenjački sklop sa šest stupnjeva prijenosa. U vožnji djeluje vrlo dobro.

Nude se solidna ubrzanja i reakcija na pritisak papučice gasa, dok poznati Subaru permanentni simetrični AWD pogon na sva četiri kotača osigurava dodatnu dozu sigurnosti.



Subaru je poznat kao osvajač brojnih relija, a iskustva stečena na tom polju koriste se i pri izradi “običnih” izvedbi. Najveća snaga od 150 KS nudi se pri 3600 okretaja, dok je 350 Nm okretnog momenta dostupno u području od 1800 do 2400 okretaja.

Dizelaš će se - kad uskoro stigne i na domaće tržište - nuditi u dvije izvedbe. Obična dolazi sa 16-colnim alu naplatcima, dok su kod Sport izvedbe za broj veći.

Sport model može se pohvaliti i zatamnjenim stražnjim staklima, kvalitetnijim audiosustavom, nižim pragovima i stražnjim spojlerom, prednjim xenon svjetlima i maglenkama, sportskim sjedalima sa spojenim naslonom za glavu, multifunkcionalnim upravljačem,... Za početni model treba izdvojiti 194.880 kuna, dok Sport model stoji 216.880 kuna.


Subaru Impreza 2,0D

Motor: četverocilindrični boxer turbodizelaš
Obujam: 1998 ccm
Snaga: 150 KS (pri 3600 okretaja)
Moment: 350 Nm (1800-2400 okretaja)
0-100 km/h: 8,6 s
Maks. brzina: 205 km/h
Pros. potrošnja: 5,8 l
Dimenzije: 441,5/174/147,5 cm
Međuos. razmak: 262 cm
Masa: 1420 kg

Želite prijaviti greške?