STO POSTO NAŠE Sajam proizvoda hrvatskog sela

Domaća šunka za bolji uskrsni stol

03.04.2009.
u 18:54

Sto posto hrvatske rotkvice, mladi luk, šunka, kulen, kobasice, čvarci, različite vrste sireva, vino, voćne rakije i, za ljepši izgled uskrsnog stola, ukrasno cvijeće, sve se to može naći na 8. sajmu proizvoda hrvatskog sela, koji je otvoren danas i traje do nedjelje na Bundeku.

Brojne vrste sira
Ulaz na sajam je besplatan, a na njemu se svojim najboljim proizvodima predstavlja 350 izlagača i svi se diče istom kvalitetom – pravo domaće.

– To su sve potpuno hrvatski proizvodi, počevši od sirovina, načina prerade i ljudi koji ih proizvode. Kupnjom tih proizvoda pomaže se ujedno malim i srednjim gospodarstvima da prežive krizu – rekao je organizator Damir Kovačić iz Agrarnog savjetovanja.

Tako se na štandu Vlade Šinka, vlasnika ekološko-poljoprivrednog gospodarstva Terra iz Varaždina, mogu kupiti ekološki uzgojene rotkvice i mladi luk za deset kuna.

Cijene kao u dućanu
S tanjura na štandovima privlačile su kriške različitih vrsta sira. Škripavac, prevelac, dimljeni, sir s čilijem ili peršinom širili su aromu, a mnoštvo posjetitelja nije im moglo odoljeti te su užurbano vadili novčanike. – Komad prevelca je 40 kuna, dok je svježi sir 15, a vrhnje deset kuna. U pravilu cijene su iste kao i na tržnicama – rekla je sirarka Danijela Matoić iz Križevaca.

Slavonska ili prigorska šunka, obje izgledaju sočno, a mogu se kupiti za oko 60 kuna po kilogramu.

Iako su organizatori isticali da će cijene na sajmu biti niže, čuo se mrmor među posjetiteljima, koji su prigovarali da i nema velike razlike između cijena na sajmu i u dućanu.


Sapun s listićima 23-karatnog zlata

Prvi put na sajmu su se predstavili i otočni proizvodi. Fina otočna vina, rapska torta i slastice s Korčule. No našao se tamo i mamac za žene – sapun od djevičanskog maslinova ulja s dodatkom listića 23-karatnog zlata, koji košta 50 kuna. Proizvođač Josip Šantić kaže da zlato na sebe veže vlagu pa je sapun odličan za zatezanje kože.

Želite prijaviti greške?