PROMJENE

Facebook ponovno mijenja postavke - žele više postova prijatelja

Šef Facebooka Mark Zuckerberg
Foto: STEPHEN LAM/REUTERS/PIXSELL
1/5
04.07.2016.
u 10:04

U Facebooku su se uplašili da bi njihova mreža mogla postati zagušena raznim objavama, dok se objave prijatelja izgube u tom mnoštvu

Facebook, definitivno globalno najpopularnija društvena mreža, ponovno mijenja postavke, odnosno algoritme koji upravljaju onim što vam se pokazuje u popularnom News Feedu.

Ovoga puta odlučili su da će prioritet biti na postovima prijatelja, a da će smanjiti broj objava raznih brendova, medija i ostalih zapravo komercijalnih stranica, onih koji se zapravo tako oglašavaju i privlače korisnike na svoje stranice.

Konkurencija medijskih izdavača sve je veća te su se u Facebooku uplašili da bi upravo njihova mreža mogla postati zagušena raznim objavama, dok se objave prijatelja izgube u tom mnoštvu.

Prema nekim istraživanjima, 40 posto prometa izdavača dolazilo je putem Facebooka, a u Facebooku su odlučili da će smanjiti taj udio. Posljedica će biti, medijski oglašivači osjetit će zasigurno to u svojim rezultatima, smatraju svjetski analitičari. Ako razni medijski izdavači ipak budu htjeli ostati na Facebooku, svoj promet vjerojatno će morati više platiti. Dakle, u Facebooku nisu odlučili doista postati blagonaklono nastrojeni prema prijateljima, no uočili su priliku da zarade još više, smatraju mnogi stručnjaci. Mnogi su nasjeli i na videoiluzije na Fejsu jer donosile su im ‘gledanje’, no, kako je krenulo, taj će dio uskoro još koštati.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije