Facebook, definitivno globalno najpopularnija društvena mreža, ponovno mijenja postavke, odnosno algoritme koji upravljaju onim što vam se pokazuje u popularnom News Feedu.
Ovoga puta odlučili su da će prioritet biti na postovima prijatelja, a da će smanjiti broj objava raznih brendova, medija i ostalih zapravo komercijalnih stranica, onih koji se zapravo tako oglašavaju i privlače korisnike na svoje stranice.
Konkurencija medijskih izdavača sve je veća te su se u Facebooku uplašili da bi upravo njihova mreža mogla postati zagušena raznim objavama, dok se objave prijatelja izgube u tom mnoštvu.
Prema nekim istraživanjima, 40 posto prometa izdavača dolazilo je putem Facebooka, a u Facebooku su odlučili da će smanjiti taj udio. Posljedica će biti, medijski oglašivači osjetit će zasigurno to u svojim rezultatima, smatraju svjetski analitičari. Ako razni medijski izdavači ipak budu htjeli ostati na Facebooku, svoj promet vjerojatno će morati više platiti. Dakle, u Facebooku nisu odlučili doista postati blagonaklono nastrojeni prema prijateljima, no uočili su priliku da zarade još više, smatraju mnogi stručnjaci. Mnogi su nasjeli i na videoiluzije na Fejsu jer donosile su im ‘gledanje’, no, kako je krenulo, taj će dio uskoro još koštati.