WALL STREET

Za godinu dana 'Fejs' jači još 20%

Pobjednička strategija tvrtke Marka Zuckerberga je da se osniva što više segmentiranih stranica, da bi se sadržaj nudio za više ciljanih užih skupina
Foto: STEPHEN LAM/REUTERS/PIXSELL
1/3
23.08.2016.
u 10:28

Prema Wall Streetu, dionica najpopularnije društvene mreže, koja je sada vrijedna 124 dolara, dodatno će eksplodirati

Dionica Facebooka, najpopularnije društvene mreže, tijekom sljedeće godine mogla bi narasti 20 posto s obzirom na dosljedan rast prihoda od oglašavanja na njegovim platformama, tvrdi se u Barron izvještaju. Facebook, kojim se prema posljednjim podacima trguje nešto ispod 124 dolara po dionici, zahvaljujući ubrzanom rastu oglašavanja na mobilnim platformama, trebao bi dostići premium vrijednost od 153 dolara po dionici.

Novo kao povratak počecima

Usto, rast potiču i ostali njegovi online društveni servisi poput Instagrama, Messengera i WhatsAppa. Wall Street očekuje da brojač dnevnih prosječnih korisnika Facebooka kojih je sada 1,1 milijardu, dostigne 1,7 milijardi u naredne četiri godine. Dotad, smatraju, Facebook će naučiti kako da dodatno oglase pretvori u još vrijednije transakcije. Jedina zabrinutost koja vlada jest da mlađi od 25 godina manje provode vremena na Facebooku kada se radi o mobitelima nego ostale dobne skupine. No, u Facebooku stoga ne sjede skrštenih ruku, upravo su za mlade ispod 25 smislili novi mamac, zapravo tvrde da je aplikacija namijenjena onima ispod 21 godine. Lifestage aplikacija zasad je dostupna samo korisnicima iPhonea u Sjedinjenim Američkim Državama. Aplikacija je potpuno odvojena od Facebooka. Kladi se na to da tinejdžeri žele snimati video uratke i dijeliti je u zatvorenom krugu ljudi. Videa se ne prikazuju na Fejs novostima svih prijatelja, već samo onima koji pohađaju istu srednju školu. Zapravo, na neki način vraća se svojim počecima koji su bili ograničeni na razmjenu profila ljudi na jednom sveučilištu, premda jamstvo ekskluzivnosti ne postoji.

Bitka s blokatorima oglasa

Facebook, čiji prihodi rastu upravo od oglasa, vodi i paralelnu bitku s Ad blockerima, aplikacijama koje blokiraju oglase. Bitka je trenutačno na strani Facebooka koji promtno uzvraća udarce te ima svoj blokator blokera. Ali, ima i izdavače i oglašivače na svojoj strani, koji se bore za što vidljivije mjesto na Facebooku. Prema novim izvješćima pobjednička strategija je u osnivanju što više stranica, i to segmentiranih. Primjerice, Huffington Post ima 79 Fejs stranica, dok ih New York Times održava 20. U počecima oglašavanja vodila se polemika je li bolje imati sav sadržaj na jednoj stranici i nuditi ga svima ili ciljati niz užih publika. Prema analizi 3000 stranica medija i brendova, kompanije Sotrender, bolji doseg ostvarili su oni s više stranica.

>> Zuckerberg ima dobar razlog za preljepljivanje kamere na laptopu, evo zašto

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije