Na najljepšim i najatraktivnijim lokacijama u Sinju, poput Sinjske tvrđave, Alkarskih dvora, Alkarskog trkališta te u starom mlinu na rijeci Cetini, snimljeni su kadrovi turističko-promotivnog spota Alkarski ponos.
Čast, ponos i slavu viteške igre, koja slavi svoj 300. rođendan, uz prepoznatljive kadrove sinjskog kraja kroz glazbu publici su približili Ana Rucner, Akademski zbor Ivan Goran Kovačić, KUD Glavice iz Sinja, Zagrebačka filharmonija i Klapa Sinj. Doprinos i posebnu vrijednost spotu daju alkari na konjima i alkarski momci odjeveni u tradicionalne alkarske odore.
Skladana posebna glazba
Redateljski video potpisuje Darko Drinovac, a produkcijski su za spot zaslužni Ana Rucner i Vlado Kalember, dok su za skladbu u spotu korištena djela Jakova Gotovca, Ivana pl. Zajca i Mojmira Čačije u orkestraciji Thomasa Buritcha, koje su se izvodile uz pratnju Zagrebačke filharmonije. Ideja za video Alkarski ponos na neki način rodila se u razgovoru Ane Rucner i njene prijateljice Mihaele Žanko koja živi u Sinju.
– Prije dvije godine Mihaela mi je, poznavajući moje ostale promotivne spotove, sugerirala da snimim jedan spot i za Sinj jer će se obilježavati 300. godina Sinjske alke. Obratila sam se Viteškom alkarskom društvu iz Sinja, prihvatili su moju ideju, okupila se sjajna ekipa vrhunskih profesionalaca i rezultat sada možete vidjeti. A po reakcijama ljudi mislim da smo "pogodili u sridu" – kaže poznata violončelistica.
Ana je već prije snimila nekoliko spotova kojima je uspješno promovirala ljepote Hrvatske i izvan naših granica, a objašnjava po čemu se ovaj video razlikuje od prijašnjih.
– Za ovaj spot je skladana posebna glazba, odnosno fragmenti iz opera Ero s onoga svijeta, Nikola Šubić Zrinski te autorska pjesma Mojmira Čačije "Vo je naša zemlja". Producent glazbe je Vlado Kalember, dok dosadašnji spotovi prikazuju ljepote Hrvatske uz već postojeće poznate skladbe koje sviram – kaže Rucner.
Glazba skladno prati snažne i dojmljive kadrove alkara koji u punom galopu, noseći tri metra dugačko koplje, gađaju željeznu alku. Upravo to je bio i cilj redatelja Darka Drinovca, da snagom glazbe dočara ljepotu te viteške igre.
– Kroz ovu priču bilo mi je najvažnije približiti Alku onima koji je ne poznaju dovoljno dobro, da im pokažemo ljepotu pokreta u kombinaciji s glazbom i divnim okruženjem u kojem se već 300 godina odvija alka – opisuje Drinovac i priznaje kako mu je ovo bio najzahtjevniji projekt na kojem je dosad radio.
– Moram zahvaliti alkarima koji su na 35 stupnjeva izdržali sve što smo trebali odraditi – kaže Drinovac.
Težnja savršenom kadru
Dojmljivih trenutaka tijekom snimanja bilo je mnogo, a Ana izdvaja jedan njoj poseban.
– U spotu je sudjelovala Zagrebačka filharmonija i snimali smo kadar u kojem alkari trče na konjima dok Filharmonija i ja sviramo. Taj osjećaj je zapravo teško opisati, vrlo snažni trenuci, jer nije vam baš svejedno kad dvadesetak konja juri prema vama, grije vas vrlo visoka temperatura, a usto imate vrlo zahtjevnog i sjajnog redatelja koji želi savršene kadrove – kaže Ana.
>>Atraktivnim koncertom Ana Rucner oduševila Sinjane
>>Predstavljen novi spot Ane Rucner i Turističke zajednice Novigrada
Za onih 90 sekundi promotivnog spota gdje reklamira lijepu nasu je uzela 5 milijona kuna....bas me zanima koliko je uzela ovaj puta,a poznavajuci njezin mentalitet nije trazila manje vec samo vise.E tu dolazimo do pitanja gdje je sad USKOK,PUSKOK,i ostale nase brizne i pouzdane sluzbe.5 milijona za spot od 90 sekundi.....nevrijede ni Messi i Ronaldo zajedno a ne neka Anka.