zakon unije

Na sniženu robu može se podnijeti reklamacija i trgovac je mora prihvatiti

trgovina
Foto: Luka Stanzl/Pixsell
30.10.2014.
u 21:00

Ne prihvati li trgovac objašnjenje da krši zakon, kupac mu treba pismenim putem podnijeti prigovor

Iako u domaćim trgovinama često stoje upozorenja da se reklamacije na sniženu robu ili robu kupljenu na akciji ne prihvaćaju, to nije točno. Pravo na reklamaciju zajamčeno je kupcima za svaki proizvod bez obzira na to je li kupljen na sniženju, akcijskoj prodaji ili rasprodaji.

Jedina iznimka jest ona prema kojoj kupac nema pravo reklamirati nedostatak na koji je bio upozoren i zbog kojega je proizvod bio snižen. Ne prihvati li trgovac objašnjenje da krši zakon, kupac mu treba pismenim putem podnijeti prigovor, a trgovac mu mora odgovoriti u roku od 15 dana. Ako se ogluši, trgovca se prijavljuje inspektoratu.

>> Kupci mnogo odgovornije paze na potrošnju

Komentara 2

Avatar gladnijura
gladnijura
22:56 30.10.2014.

Kako se roba snizuje?

Avatar stop_GMO_ubija_nas
stop_GMO_ubija_nas
10:03 31.10.2014.

A kome da se zalimo za svakodnevno trovanje, vode, zraka, nase djece iz nato aviona (otrovni chemtrailsi)? To nam kazeite VL!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije