Za svih 100 milijuna korisnika najpopularnije društvene mreže Facebook novi izgled stranice biti će obavezan, odnosno prisilan. Naime, od početka "makeovera", korisnici su sami mogli odlučiti žele li ili ne novi izgled, no on sada postaje novi za sve, htjeli to oni ili ne.
Novi izgled otkriven je prije manje od dva mjeseca i već je izazvao negativne reakcije mnogih korisnika. Na Facebooku je pokrenuta i peticija protiv novog izgleda, a čak milijun korisnika potpisalo ju je kritizirajući novi i pateći za starim izgledom omiljene stranice.
Mnogi korisnici ne žele ukidanje izmijenjene stranice, ali žele da im ostane opcija odabira koji izgled žele kako je bilo do sada.
- Ne možemo zadržati obje verzije i vjerujemo da će svi zavoljeti novi Facebook kada se naviknu na njega, rekli su iz Facebooka.
Novi izgled ove društvene stanice vidjelo je oko 40 milijuna korisnika, a njih 30 milijuna bez prigovora je prihvatilo novi dizajn.
Iz Facebooka redizajn su objasnili mnogo čišćim i jednostavnijim s prilagođenim prozorima, bržom navigacijom, boljim filterom unosa priča, fotografija i videa.
Također, redizajn dopušta korisnicima da odvoje svoje profile u druga područja na stranici te da prebacuju razne aplikacije na donji dio stranice.
(I.Vi)