NOSIVI UREĐAJI

Zašto ne bismo Skype i chat više koristili i u uredu

Epson
Foto: Epson
1/4
17.11.2015.
u 11:00

Fotografija je postala digitalna i rijetko je printamo, ali u uredu će još dugo biti i papira

Iako je printanje i dalje najveći dio Epsonova poslovanja, ova se japanska tvrtka sve više usmjerava prema drugim tržištima i tehnologijama, poput industrijskih robota i nosivih uređaja. Također, Epson je već godinama svjetski lider u projektorima. Nove generacije projektora postaju pametne ploče i iskorak od dosadnih PowerPoint prezentacija. Razgovarali smo s Neilom Colquhounom, Epsonovim direktorom vizualnih uređaja. 


:: Zašto bi netko danas izabrao projektor umjesto velikog televizora?

– Ne mislim da ljudi moraju birati između TV-a i projektora. Općenito su projektori za kućno kino tek drugi, treći ili četvrti "ekran" u kući. Prosječni korisnik već ima nekoliko televizora u kući. Kućni projektor daje je veliko kinoiskustvo. Ako želite gledati puno utakmica, gledat ćete ih na televiziji, ali svi i dalje jako vole ići u kina, neki to zadovoljstvo žele imati i kod kuće.

:: Koji su glavni razlozi što je Epson svjetski lider u projektorima tako dugo?

– Mnoge tvrtke kažu da slušaju kupce, ali mi to doista i radimo te tome posvećujemo puno vremena. Nedavno smo radili fokus grupe za kućna kina. Kupci žele živopisne slike, kvalitetne boje, a mi im to i isporučujemo. Naša 3LCD tehnologija daje trostruko bistriju sliku od konkurencije. Uveli smo interaktivne projektore prvo u škole u edukativne svrhe. Dobili smo odlične reakcije, djeca su bila puno uključenija u nastavu. Iskoristili smo te rezultate i u razvoju poslovnih projektora. Uredskim verzijama projektora dodali smo i mogućnost videokonferencija, dijeljenja ekrana i dobili novu seriju 1400.

:: Što je najkorisniji alat interaktivnih projektora?

– Mogućnost isticanja detalja na projekciji čak i s udaljene lokacije. Također, 1400 serija projektora ne treba računalo, dovoljno je da svoju prezentaciju stavite na USB.

:: Kako će izgledati projektori budućnosti?

– Bit će pomalo od svega. Nije tajna da smo lani proizveli prvi proizvod s laserom. Neće biti zadnji. Naše investicije idu u svim smjerovima, od kućnog kina do poslovnog ureda. Želimo još manje uređaje koji istodobno daju bistriju sliku. Također, još štedljivije uređaje koji troše manje energije i koji su još interaktivniji. Svi toliko vremena provodimo za mobitelima. Čudno mi je da takvu interakciju poput Facetimea, Skypea i chatova ne koristimo više na poslu gdje i dalje vladaju papir i olovka te ploča s listovima. Želimo srušiti tu barijeru.

:: Epson ulazi i na tržište nosivih uređaja, gdje su mnogi projekti propadali, zašto vjerujete da će Epson tu uspjeti?

– Jer smo jako usmjereni na primjenu svojih uređaja. Uzmimo Google Glass koji ima dobru tehnologiju, ali recite mi što je dobra primjena. Epsonov proizvod ima još bolju tehnologiju, ali još razvijamo proizvod da bi bio spreman za otvoreno tržište. Naočale za proširenu stvarnost i lijep komadić opreme, ali što sve možemo s njim raditi... Naš Moverio BT-2000 može poslužiti i kao potrošački uređaj, možete pogledati film na naočalama, a uređaj ima i kameru pa se i na udaljenim lokacijama može pratiti što vi gledate u tom trenutku.

:: Sljedeća godina bit će obilježena headsetovima za virtualnu stvarnost, više brendova najavilo je svoje proizvode, uključujući i izlazak željno iščekivanog Oculus Rifta.

– To nije loše. I treba više brendova biti uključeno da bismo dobili jako tržište. Ako će nas se povezivati s jakim imenima na tom području, to nam je prednost.

:: Nisu li na neki način naočale konkurencija projektorima?

To je istina, ali jedna tehnologija ne mora ugrožavati drugu. Moguća je i koegzistencija. Mnogi imaju kod kuće ekrane različitih veličina, od mobitela i tableta do više televizija različite veličine ekrana te projektora.

:: Hoćemo li ikad imati ured bez papira?

Svi su godinama govorili o uredu bez papira, a to nikako da se dogodi. Vjerujem da imamo još puno vremena do ureda bez papira. Fotografija je postala digitalna, ljudi je više dijele po društvenim mrežama nego što ih printaju. Danas se najviše printaju dokumenti od samo nekoliko stranica, a ne stotine stranica u nizu. Svaka tvrtka želi uštedjeti. Prije su tvrtke imale velike sobe za printanje, danas je to rjeđe. Epson se odlično snašao u kriznim vremenima, mnoge su tvrtke štedjele prelaskom na naše pisače.

>> Sprešane biljke 'listat' ćemo i na internetu

Ključne riječi

Komentara 1

NO
No1
12:37 18.11.2015.

Naslov totalno nema veze s ostatkom teksta... ali... mozemo i o naslovu. Zasto ne bi koristili skype i ostala sranja u poslovnom okruzenju?!?! Halo?!?! Pa, tada bi sva komunikacija isla preko Amerike. Kao sto komunikacija preko Vibera ide preko Izraela.la. I, sad ti dogovaraj poslove dok te slusaju druge firme. Nevjerojatno...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije