Sjećate li se što ste radili s 19 godina? Vjerojatno vam nije padalo na
pamet da pokrenete privatni biznis, zaposlite dvadesetak ljudi, a
kamoli da razmišljate o regionalnoj ekspanziji te strelovitu širenju
lepeze svojih usluga. A upravo to polazi za rukom devetnaestogodišnjem
Domagoju Budaku.
O njemu se već pisalo kad je otvarao posao s nekoliko čistačica, a sada
se upustio u osvajanje hrvatskih regija.
Naime, njegova tvrtka Crassulaceae nostrum već se godinu dana uspješno
brine o kućanstvima i poslovnim uredima u Zagrebu, a mladi poduzetnik
već je otvorio podružnicu u Zadru te planira širenje na Rijeku i
Dubrovnik.
Usluge Crassulaceae, nazvane po biljci čuvaru kuće, namijenjene su
poslovnim ljudima koji nemaju vremena za svakodnevne kućanske obveze,
popravke ili kupnju namirnica te kuhanje ručka.
Usluga Ratkored
Nudimo kvalitetne usluge čišćenja domova, čuvanja djece,
peglanja, kuhanja, ali i skrbi o starim i nemoćnim osobama kaže
19-godišnji Budak, čija tvrtka trenutačno poslužuje oko 120 klijenata
na području Zagreba i Zagrebačke županije.
Ponuda se sve više širi, pa klijenti mogu odabrati dva nova paketa
usluga: Ratkored i Mato market. Korisnici Ratkoreda više se neće morati
brinuti o servisu ili tehničkim pregledima svojih automobila, plaćanju
računa u pošti ili odlasku u ljekarne, dok Mato market obuhvaća dostavu
voća i povrća s tržnice, šoping, šetnju i brigu o kućnim ljubimcima.
Dvojica su kućnih majstora za sitne popravke stalno na terenu, a
za velike se radovite brinu kooperanti.
Također, uređujemo i čistimo poslovne prostore. Ljudi danas sve
više vremena provode na radnome mjestu i žele se tamo osjećati kao kod
kuće.
Mi jedini opskrbljujemo klijente i uredskim biljem, u Hrvatskoj nitko
nije specijaliziran za to, a nudimo i postavljanje akvarija
nabraja Domagoj Budak. Podružnica u Zadru nudi poseban paket usluga
održavanja vikendica i vila na području Zadra i srednje Dalmacije.
Koriste ga vlasnici nekretnina na Jadranu, koji žive u Zagrebu ili su
stranci, te su većim dijelom godine odsutni.
Klijenti stranci
Valja posebno naglasiti kako stranci čine 60 posto Budakovih klijenata
s područja Dalmacije Rusi, Nijemci, Slovenci i Talijani.
Ljudi se vraćaju s mora i vikendice ostaju prazne, nema ih tko
čuvati, pogledati je li puknula vodovodna cijev ili se razbio prozor.
Naš se paket usluga sastoji od obilaska nekretnina dvaput mjesečno,
uvijek poslije vremenskih nepogoda ili drugih neprilika, skupljanja
pošte i plaćanja računa, popravaka. Radimo i generalno čišćenje pred
dolazak vlasnika ili ličimo zidove. Ništa ne poduzimamo na svoju ruku,
nego sve uz suglasnost klijenata. To je pitanje povjerenja
objašnjava mladi poduzetnik.
Iduće godine otvara podružnice u Rijeci i Dubrovniku, a dugoročni
planovi su usmjereni i prema Sarajevu i crnogorskom primorju.
Dokazali smo se na zagrebačkom tržištu, širimo se polako na
cijelu Hrvatsku. Klijenti su prepoznali našu kvalitetu i stručnost,
posla je sve više zadovoljan je Domagoj Budak.
Od početka kolovoza njegova je tvrtka pokrenula i humanitarnu akciju
čišćenja i popravaka stanova starijih osoba na području grada Zagreba.
Na taj način svome biznisu daje humano lice.
Za uspjeh nisu važne godine
Ne bih želio da me se isključivo promatra kao nekakvo čudo, 19-godišnjaka koji je krenuo u poduzetnički pothvat. U današnje vrijeme više nije bitno koliko ti je godina, 19 ili pedeset. Bitno je samo jesi li uspješan ili nisi. To nije stvar godina, nego razmišljanja – smatra Domagoj Budak.