Dinu Dvornika u nas se često pogrešno naziva “kraljem hrvatskog funka”: za početak, nikada nismo imali neku osobito jaku funk-scenu da bi ona imala svoga kralja, a i Dinini se “kraljevski” dometi, kao što pokazuje novi peterostruki box s njegovim prvim i najjačim albumima, odnose na cijelu hrvatsku, pa i regionalnu pop-glazbu.
Debi “Dino Dvornik” (ocjena 5/5) iz 1989. godine označio je veliku glazbenu prekretnicu na ovim prostorima. Pop-soul-funk pjesmama otrgnuo je domaću glazbu zasadama novog vala, čijim je poklonicima u to vrijeme mogao djelovati previše šminkerski, pa i kao neka prolazna atrakcija, a zapravo je bila riječ o tome da je pripremio teren za ulazak elektronike koja će koju godinu poslije buknuti pojavom dancea i trajno promijeniti lice domaće pop-glazbe. Dino se pojavio kao neka vrsta elektro Ramba Amadeusa: tekstovi zafrkantski, katkad djetinjasti, a ritmovi zarazni. Pored nekoliko plesnih megahitova (“Zašto praviš slona od mene”, “Ti si mi u mislima”), debi je predstavio i predivnu baladu “Ljubav se zove imenom tvojim”.
Drugi je album “Kreativni nered” (ocjena: 4/5) (1990.) išao vrlo sličnim tragom i na krilima sličnog kreativnog zanosa. S trećim albumom “Priroda i društvo” (ocjena: 3/5) (1993.), pod utjecajem techna, ritmovi i elektronički postaju još žešći i opasniji, ali pokazuju se i prve skladateljske slabosti: tek “Junak plaže” i “Rušila sam mostove od sna” slijede kreativnu iskru s prvih albuma, a “Imam rep” gubi dostojanstvo na prevelikom (nepotpisanom) naslanjanju na “I’m A Man” Spencer Davis Groupa.
Uslijedila je odlična suradnja s urnebesnim Songkillersima na “Live In München” (ocjena:5/5) (1995.), jednom od najboljih hrvatskih “živih” albuma svih vremena, na kojem je bend izvanredno organski zamijenio Dvornikov originalni kompjutorski zvuk. Nakon toga dolazi Dinin labuđi pjev – album “Enfant Terrible” (ocjena: 4/5) (1997.) koji je donio i možda najkvalitetniju njegovu pjesmu, sjajnu “Afriku”.
Otad je snimio još tri albuma, koja su izostavljena iz ovog box seta. S razlogom jer je sve od tada bila blijeda sjena i upinjanje nekad sjajnog kreativca da dostigne samog sebe. Kreativno je Dino, na žalost, otišao puno prije fizičkog odlaska 2008. godine, no šarm i karizma pratili su ga do kraja.
Najviše kriv sam ja,Misliš da sam blesav(live) su njegove najbolje pjesme.On je bio prvi funker,reper i rejver u Hrvata a i šire.Vizionar!