Promjenjivo vrijeme, pa ni poplave u dijelu zemlje neće zasmetati da se ove posezone privuče nešto više gostiju ili noćenja, smatra direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić.
– Pomak neće biti velik, ali nije ni realno da smanjimo sezonalnost i povećamo turistički promet u mjesec ili dva. Naš je dugoročni cilj cjelogodišnja sezona umjesto sadašnje od 45 dana, a onaj bliži da sezona počinje 1. svibnja i završava krajem listopada – kazao je Ivičić na jučerašnjem predstavljanju podstranice HTZ-ova weba nazvane “Hrvatska 365”.
Dostupna je od jučer, a posjetiteljima predstavlja hrvatsku turističku ponudu za cijelu godinu posloženu po kategorijama kao što su kultura, biciklizam, aktivni odmor, wellness i zdravlje, poslovna putovanja, vino i gastronomija. Svaki proizvod ima podstranicu gdje se predstavljaju destinacije koje imaju što ponuditi na tu temu. Sadržaj je na hrvatskom, engleskom, njemačkom, francuskom, talijanskom, slovenskom i poljskom jeziku. Nova stranica samo je dio šire kampanje produljenja sezone vrijedne 4,8 milijuna kuna. U pilot-projektu su 22 destinacije, a uskoro počinje njihovo predstavljanje u Velikoj Britaniji, Sloveniji, Njemačkoj, Austriji, Francuskoj, Italiji i Skandinaviji.
>> Novi direktor HTZ-a: U svojem timu želio bih Niku Bulića
>> Američki producent: Koja matematika! 200 posto više od ničega je – ništa
dok u istri plivaju fikalije i toiletni papir to sigurno privlaci turiste.