U trgovačkim centrima kupuje 99,3% hrvatskih građana. Najveći broj njih (39,8%) u trgovačkim centrima kupuje nekoliko puta tjedno, a nešto više od četvrtine ispitanika (26,6%) nekoliko puta mjesečno, pokazalo je istraživanje magazina Ja Trgovac i agencije Hendal, koje je u trgovačkim centrima provedeno u studenom na reprezentativnom uzorku od 400 građana. Pravih “šopingholičara”, odnosno onih koji u trgovačkim centrima kupuju svakodnevno, ima pak 16,5%, što je uistinu znatan udio.
Samo vikendom ih kupuje 8,9%, a onih koji kupuju rjeđe i od nekoliko puta mjesečno 7,4%. Da ne kupuju u trgovačkim centrima, navodi 0,7% ispitanih, odnosno tri od ukupno 400 sudionika ankete. Pomalo iznenađuje podatak da je kupnja hrane i kućnih potrepština dominantan razlog za posjet trgovačkom centru, što kao odgovor ističe 73,4% anketiranih, dok nešto manje od četvrtine njih (24,2%) tamo najčešće kupuje odjeću i obuću. Samo 1,2% udjela ima tehnička roba, a toliko i ostali sadržaji.
>> Evo koliko će Hrvati novaca izdvojiti za blagdansku potrošnju