NA TESTU

Honda Accord 2,2 i-DTEC Executive - japanska stega

23.12.2008.
u 09:13

E, još mi samo fali da me automobil napada! Vjerojatno je to prva reakcija gotovo svakog vozača nakon što ga automobil stezanjem sigurnosnog pojasa upozori da se previše zaigrao. Naime, testni Accord bio je opremljen sustavom za ublažavanje sudara, koji prati razmak i brzinu vožnje između Accorda i vozila ispred njega.

Registrira li sustav da vozač Accorda prebrzo prilazi preblizu drugom automobilu, nakon upozorenja na instrumentnoj ploči kreće u akciju, odnosno sputava nestašnog vozača. Iako nam “na prvu loptu” nije bila draga ta tiranija, sustav ima smisla jer mnoge se nesreće događaju naletavanjem jednog automobila na stražnji kraj drugoga.

Testni je Accord imao i tempomat s automatskim održavanjem razmaka od vozila ispred. Na automobil ispred pazio je, naime, radar u prednjem dijelu Accorda. Osim radarom, bio je opremljen i kamerom, pomoću koje je bilježio bijele linije na cesti, te je računao koliko je vozač zastranio, kako bi ga zakretanjem volana vratio u granice vozne trake.

S obzirom na bogati Executive paket opreme, testni je Accord donio baš sve što se od luksuzne limuzine očekuje. Pod prednjim je poklopcem limuzine izvrsnih voznih svojstava i savršenog držanja ceste 2,2-litreni i-DTEC agregat od 150 dizelskih konja, uz 350 Nm. Taj dizelaš jedini je u ponudi Accorda, a može se pohvaliti mirnim i uglađenim radom, ali i ponuditi sportski način vožnje.

Novi sustav ubrizgavanja goriva omogućuje mu da se prilagodi uvjetima vožnje, pa i pruži dinamiku usklađenu s Accordovim izgledom. Ovaj 4-cilindarski dizelaš tijekom testa trošio je nešto više od osam litara goriva na stotinu prijeđenih kilometara. U kombinaciji sa spomenutom opremom stoji 279.900 kuna.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?