promidžba posezone

Austrijancima na Jadranu 40 posto jeftinije nego doma

turizam,turisti
Foto: Tino Jurić/Pixsell
25.08.2014.
u 08:15

Dvadesetak destinacija koje su ušle u PPS projekt priprema niz posezonskih sadržaja

Od sedamdesetak dana prosječne popunjenosti do “Hrvatske 365”, kako je nazvana akcija produljenja sezone, i cjelogodišnjeg turizma još je daleko. No, ima izgleda da već ovogodišnja sezona bude nešto dulja od lanjske. Od stranih partnera već dulje stižu informacije da će druga polovica sezone u Hrvatskoj biti stabilnija i bolja od prvog dijela, a za koji dan počinje i velika posezonska promidžbena kampanja Hrvatske turističke zajednice teška gotovo pet milijuna kuna. Računa se ponajprije na goste iz okruženja, a naročito na Austrijance i Nijemce.

– Udio njemačkih turista na Jadranu će i u posezoni iznositi oko 30 posto te će zasigurno i tada biti naši najbrojniji gosti. Školski praznici u Bavarskoj i Baden Württembergu, odakle nam i dolazi većina njemačkih gostiju, traju sve do 14. rujna, a poželjnost Hrvatske u posezoni sigurno će pojačati i PPS projekt, odnosno kampanja produljenja sezone – ocjenjuje Romeo Draghicchio, direktor Hrvatske turističke zajednice u Njemačkoj, koji procjenjuje da će dosadašnji minusi iz Njemačke do kraja 2014. biti anulirani. Ove će godine, očekuje, Hrvatska ugostiti otprilike koliko i lani, oko dva milijuna njemačkih turista. Austrijanci bi pak mogli postaviti i neki novi rekord.

– Austrijanaca je čak i srpnju, kad su mnoga druga tržišta bilježila minuse, kod nas bilo više nego prethodne sezone. Najave su za posezonu odlične. U rujnu na odmor masovno odlazi generacija 55 plus i vjerujem da ćemo samo u tom mjeseci imati oko 160.000 austrijskih gostiju, a do kraja nekoliko desetaka tisuća Austrijanaca više nego u 2013. – kaže Ranko Vlatković, direktor HTZ-a Austrija.

Uvjeren je da će PPS kampanja biti odskočna daska i za predsezonu iduće godine. Dakako, dobrim je rezultatima kumovala i analiza prema kojoj Austrijanci za sto eura u Hrvatskoj dobiju protuvrijednost 140 eura. Austrijancima se najpovoljnijom pokazala Bugarska, u kojoj njihovih sto eura ima kupovnu moć od čak 207 eura. Italija im, recimo, ne spada u povoljne destinacije jer je kupovna snaga eura slična kao u Austriji. Dobra je vijest i da Austrijanci ove godine na odmor u prosjeku kreću s oko 1100 eura, dvjesto više nego lani.

>>Luksuz koji imamo još uvijek ne znamo dobro predstaviti, a ni prodati

>>'Turizam nam se samo događa sa ili bez Ministarstva turizma'

>>Turizam: Zaradimo po stanovniku 750 € više od Španjolaca i Grka
 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije