Ministar prometa Siniša Hajdaš Dončić komentirao je monetizaciju autocesta i moguće pravce Jadransko-jonske autoceste kazavši kako su kako su preuranjene priče o potencijalnim koridorima.
- Ali u budućnosti svakako, što je svakom logično tko se ne bavi dnevno političkim niskim emocijama, da budući koridor ide kroz BiH isključivo iz ekonomskih razloga jer bi je kroz Hrvatsku trebalo graditi 70% na vijaduktima i tunelima, što je skupo i za što nećemo dobiti sufinanciranje iz fondova EU, rekao je gostujući u emisiji "Hrvatska uživo".
Kazao je da je mogućnost dovršetka te autoceste do granica Crne Gore moguća tek 2050. godine.
- Prije 2030. godine ne možemo očekivati točan koridor jadransko-jonske autoceste, rekao je Hajdaš.
- Jadransko-jonska inicijativa, koju čine četiri zemlje članice EU-a i četiri zemlje koje žele u EU, imat će kao i dunavska inicijativa prioritet u različitim fondovima gdje će se moći financirati projektna dokumentacija.
Savjetnici koje je angažirala Vlada, razmatrali su tri moguća rješenja za postojeću mrežu autocesta. Zaključili su kako je jedino moguće rješenje koncesiranje da bi se autoceste spasile od bankrota. Monetizacija nije pitanje za referendum to je poslovna odluka, kazao je.
>>'Blokada monetizacije korak je do bankrota'
>>Četiri premijera dogovorila: Od Angele Merkel tražit će nastavak Dalmatine
Nije u pitanju samo odgovornost Hajdaš Dončića, nego i njegovog mentora. Prvo, Hajdaš Dončić opravdava odustajanje od autoceste preko hrvatskog teritorija nekakvom brigom za očuvanje povijesnih spomenika u Dubrovniku, a sada mu je ekonomičnija varijanta kroz BiH. Je li Hrvatskoj u interesu imati ministre koji ne rade u