Ministar turizma Darko Lorencin tijekom posjete Splitu izjavio je kako je za razvoj turizma ključno stavljanje besperspektivne vojne imovine u funkciju, poput splitskog Duilova na kojem se intenzivno radi.
- Radi se o složenom kompleksu i nakon Kupara dolazi na dnevni red da ga "očistimo", odnosno pripremimo za investitore. Trebat će vremena, ali ide – rekao je Lorencin.
- Split je ključan brend Hrvatske i tržište ga sve više i više prepoznaje. Ne smijemo dozvoljavati da se razvoj spontano događa, nego ga moramo artikulirati i promišljati i usmjeriti. Stoga, podržavamo projekt Spalatium DMC-a kojeg je Split uveo kao avangardnu ideju- naglasio je Lorencin.
Riječ je o turističkoj agenciji Grada Splita koju je nedavno osnovao gradonačelnik Baldasar i dobio brojne kritike jer je u njoj zaposlio bez natječaja svoje bivše kolege iz Atlasa, u kojemu je radio.. Cilj agencije je upravljanje turističkom destinacijom.
>> Ministar Lorencin: Turizam na istoku Hrvatske na dobrom putu
eto, kako su i naumili, čitavu će nam hrvatsku rasprodati...majko mila što nam rade od domovine...