Vizualni identitet

'Nacionalni parkovi i parkovi prirode su idealna podloga za stvaranje brenda'

Mihael Zmajlović
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
1/2
24.04.2014.
u 12:22

– Moramo omogućiti parkovima da ispune potencijal i postanu motori održivog razvoja – kazao je ministar koji najavljuje i jedinstvenu internetsku stranicu "Parkovi Hrvatske", aplikacije za mobitele te prodaju ulaznica putem interneta

Ministar zaštite okoliša i prirode Mihael Zmajlović na konferenciji za novinare u Vladi predstavio je jedinstveni vizualni identitet nacionalnih parkova i parkova prirode.

– Ključni fokus politike Vlade i Ministarstva je rast gospodarstva – kazao je Zmajlović te dodao kako u toj funkciji moraju biti i naša prirodna bogatstva.

"Ne smijemo prostor staviti pod stakleno zvono"

– Kada govorimo o zaštititi prirode, cilj je zaštititi, ali ne i izolirati i staviti prostor pod stakleno zvono – rekao je ministar i dodao kako nam je cilj održivi razvoj.

– Očuvana priroda i bioraznolikost zasigurno su naš ogroman potencijal. Na to bogatstvo imamo pravo biti ponosni i imamo pravo i obvezu raditi na tome da se Hrvatsku vidi kao ekološki vrt Europe. Istovremeno, imamo i obvezu pretvoriti taj potencijal u gospodarski rast i razvoj – kazao je ministar.

– Posljednjih deset godina nije se toliko ulagalo u zaštićena područja kao zadnjih nekoliko. U protekle dvije godine uložili smo više od 115 milijuna kuna u zaštićena područja. Ove i sljedeće u pripremi su projekti vrijedni 120 milijuna, a do kraja 2020. iz strukturnih fondova povući ćemo ostatak do 800 milijuna kuna – rekao je Zmajlović.

"Idealna podloga za stvaranje brenda"

– Nacionalni parkovi i parkovi prirode predstavljaju idealnu podlogu za stvaranje jednog brenda. Zato smo osmislili jedinstveni vizualni identitet pod nazivom Parkovi Hrvatske – rekao je Zmajlović te dodao da je novi, zajednički vizualni identitet obuhvatio 19 nacionalnih parkova i parkova prirode. Naveo je primjere da je lički medvjed simbol Plitvičkih jezera, a otoci Kornata.  

– Na ovaj način, zajedničkom promidžbom, osigurava se bolja prepoznatljivost parkova – kazao je Zmajlović i dodao da su razvili i jednaku signalizaciju za sve parkove. – Moramo omogućiti parkovima da ispune potencijal i postanu motori održivog razvoja – kazao je ministar koji najavljuje i jedinstvenu internetsku stranicu "Parkovi Hrvatske", aplikacije za mobitele te prodaju ulaznica preko interneta.

Nove oznake nacionalnih parkova i parkova prirode možete vidjeti u našoj fotogaleriji iznad teksta

>>Zmajlović: Inspekcija je zabranila odvoženje otpada u C.I.O.S

>>Slijede upravni sporovi dok bale u varaždinskom Brezju ne - planu!

Komentara 2

HA
hajduk1966
16:13 24.04.2014.

Sto se ceka Prodaji, uzmi proviziju i uzivaj

WA
waltercronk
12:06 25.04.2014.

Banda je smislila novu pljačku. 800 milijuna za uniformirane oznake za wc u svim parkovima ..To će sigurno privući strane ulagače.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije