Jeep je nedavno redizajnirao Grand Cherokee, model koji je u trećoj
generaciji predstavljen još prije više od četiri godine. Kako to s
redizajnom obično i biva, dotjerana je rešetka hladnjaka, a model je
dobio novi branik te nova dvostruka prednja svjetla.
U unutrašnjosti je, usprkos redizajnu, i dalje pomalo konzervativno
ozračje, a nikako nam se nisu svidjeli umeci koji bi “trebali”
izgledati poput drveta. Prostora ima u izobilju, i na prednjim, i na
stražnjim kožnatim sjedalima. Prtljažnik od 980 do 1910 litara, s
praktičnim mrežicama i kukicama za učvršćivanje prtljage, također je
dostojan ovakvog vozila.
Usprkos opremljenosti interijera, koje gotovo da se ne bi posramila ni
kakva limuzina, Grand Cherokee je, prije svega, robustan automobil
kojim se možete uputiti i izvan asfaltiranih cesta. To potvrđuju Quadra
Trac II pogon na sva četiri kotača i redukcija. Pomažu, naravno,
terenska šasija, središnji diferencijal koji snagu, ovisno o potrebi,
raspoređuje između osovina, te sustav koji kontrolira spuštanje vozila
na nizbrdici.
Usprkos off road pedigreu, Grand Cherokee suveren je i u civilizaciji.
Testni primjerak pokreće 3,0-litreni V6 turbodizelski agregat s
common-rail tehnologijom snage 218 KS, uz 510 Nm okretnog momenta.
Grdosiju tešku 2,2 tone do stotke potjera za devet sekundi.
Ubrzanja su - za ovakav automobil - i više nego dobra, a potrošnja je
pritom približno 11 litara. Primjedba ide preglasnom zvuku motora.
Testni primjerak bio je opremljen solidnim automatskim mjenjačem s pet
stupnjeva prijenosa.
Testni Grand Cherokee - opremljen paketom opreme Limited - stoji 59.680
eura, odnosno 442.825 kuna.
NA TESTU