Božidar Kalmeta, ministar mora, prometa i infrastrukture, na konferenciji za novinare odgovarajući što će davanje autocesta u koncesiju značiti za hrvatske građane, odnosno koliko će to poskupjeti njihovo korištenje, rekao je da sve autoceste u Europi i svijetu imaju svoje koncesionare, a Vlada ima obvezu ispitati učinke davanja dijela hrvatskih autocesta u koncesiju. Prvi učinak bit će da vladajući više neće moći zapošljavati podobne i po nekoliko puta farbati tunele i sve nas koji to plaćamo.
Šeks zablistao kao personifikacija povijesti
Vladimir Šeks, potpredsjednik Sabora, nazvao je sebe ‘personifikacijom jednih blistavih trenutaka novije hrvatske povijesti’. Zar nije naša blistava povijest mogla naći nekog boljeg manekena?
Za Fani novo zemljište, a za Splićane novi zahod
Željko Kerum, splitski gradonačelnik i partner Fani Horvat, komentirao je za Slobodnu nove zahtjeve građanske inicijative koja je digla glas protiv gradnje restorana na Marjanu. Odustao je od prvotne ideje da Grad Split otkupi teren od Fani Horvat za 1,2 milijuna eura (‘da me se ne proziva za sukob interesa’) pa sada predlaže da se ‘investitoru’, odnosno njegovoj Fani Horvat, ponudi zamjenska parcela, premda se iz aviona vidi da je on i dalje u sukobu interesa.
U znak dobre volje prema građanima Splita, Kerum je spreman odustati od gradnje restorana, ali predlaže da se tamo napravi ‘makar WC za kupače’. Bandićev WC od milijun i pol kuna mogao bi dobiti konkurenciju, a valja se nadati da će tri i pol milijuna plaćeni WC na odmorištu HAC-a ostati nedostižan.
Možda cestarine i pojeftine. Jer će svaki vlasnik staviti onolike cijene koliko narod može plaćati. Trenutno su autoceste prazne. Više vjerujem da će cijene cestarina ići dolje.