Akvizicija

Atlantic grupa preuzela srpski Foodland

atlantic grupa
Foto: Marko Lukunić/PIXSELL
12.11.2014.
u 12:25

Riječ je o prehrambenoj tvrtki s prepoznatljivim brendom Bakina tajna i paletom proizvoda vrhunske kvalitete

Atlantic Grupa, kao što se je i nagađala, preuzela je srpsku tvrtku Foodland. Riječ je o akviziciji prehrambene tvrtke s prepoznatljivim brendom Bakina tajna i paletom proizvoda vrhunske kvalitete, priopćili su iz Atlantica. Poručuju da za njih to predstavlja pojačanje brendiranog asortimana  i dodatni impuls u internacionalizaciji poslovanja. Asortiman Foodlanda prisutan je, naime, u više od 20 zemalja, a oko trećine ukupne proizvodnje izvozi se na tržišta izvan regije (zapadnoeuropsko, američko, australsko, rusko, japansko). U 2014. očekuje se ukupan promet Foodlanda od osam milijuna eura.

- Daljnji razvoj kompanije i proizvoda u asortimanu zahtijeva značajna ulaganja i iz tog smo razloga već dulje vrijeme o oblicima dokapitalizacije pregovarali s nizom potencijalnih partnera. Atlantic Grupa se pokazala kao vrlo ozbiljan sugovornik koji razumije prirodu našeg posla, način na koji radimo, vrijednost brendova, serioznost i predanost pristupa našim proizvodima od ploda pa preko pažljive proizvodnje u najboljoj tradiciji naših baka i sve do pakiranja i police, koji razumije potrebu da se u njih ulaže i ima razvojnu viziju. U razgovorima smo dobili povjerenje da je riječ o strateškom ulagaču koji će znati dobro upravljati brendovima Foodlanda, razvijati portfelj i unaprijediti tržišne pozicije. Na to ukazuje stručnost demonstrirana tijekom dubinskog snimanja i pregovora o kupnji, kao i ukupno iskustvo i rezultati dosad preuzetih brendova u sustavu Atlantica - objasnio je dosadašnji većinski vlasnik Foodlanda Vaso Lekić. 

- Proizvodi Foodlanda pravi su dragulj prehrambene industrije i najbolji ambasador kvalitete i mogućnosti koje ima autentična regionalna proizvodnja hrane u svijetu. Bakina tajna nudi džemove, slatko i sokove od jedinstvenog lokalnog voća – bilo divljih kupina, jagoda, drenka ili koprive, stopostotne sljedivosti i pripremljene na domaći način. Krunski dijamant svakako je domaći ajvar koji su kao delikatesu prepoznali svjetski prehrambeni trgovački lanci poput švedskog Coop-a, australskog Woolworths-a ili američkog Ross-a, te premium trgovci kao što su francuski Lafayette i Le Bon Marche, švicarski Globus, švedski Hemkop, britanski Selfridges, ruska Azbuka Vkusa, američki Fairway ili japanski Fressay. Ovaj brend ima značajan razvojni potencijal u regiji i izvan nje, gdje već ostvaruje odlične rezultate. Time ova akvizicija pogađa oba cilja definirana u Atlanticovoj strategiji razvoja – širenje postojećeg brendiranog portfelja i internacionalizaciju - kazao je predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi.

Tvrtka Foodland  utemeljena je 1998. godine, a osnovna joj je djelatnost proizvodnja prirodne zdrave hrane od biranih sastojaka u skladu s potrebama i standardima suvremenog života. Proizvodni kapaciteti Foodlanda smješteni su 250 km južno od Beograda, u podnožju planine Kopaonik. Asortiman obuhvaća delikatesne slane namaze i umake (ajvar, pinđur, ketchup, umaci za tjesteninu) i slatke namaze (džemovi, pekmezi, slatko) te prirodne sirupe i sokove od svježeg voća i povrća. 

>> Atlantic, Ericsson NT i HT imaju najbolje odnose s ulagačima

Komentara 4

SA
samoborka
12:58 12.11.2014.

Hrvati rasprodali sve u svojoj zemlji strancima, a pokupovali sve sto se dalo pokupovati u zemljama susjedstva, prvenstveno Sloveniji i Srbiji. Eto..prije su Srbi bili na celu svega u Hrvatskoj, a sad su Hrvati na celu svega u Srbiji:)

SA
samoborka
12:58 12.11.2014.

Hrvati rasprodali sve u svojoj zemlji strancima, a pokupovali sve sto se dalo pokupovati u zemljama susjedstva, prvenstveno Sloveniji i Srbiji. Eto..prije su Srbi bili na celu svega u Hrvatskoj, a sad su Hrvati na celu svega u Srbiji:)

DU
dundo38
14:01 12.11.2014.

To od dominaciji mi je pomalo smjesno. Hrvati jedino sto kupuju je jedan do grla zaduzeni Mercator, koji djeluje na podrucju, kdje je pad potrosnje u supermerketima i atlantic grupa u Sloveniji is Srbiji. Jedino sto je u hrvatskoj veliko ke Agrokor i Atlatic grupa i pojedinacne firme. Tvornica u Kragujevcu ni u Novom mestu nije hrvastska. i hrvati ne kupujo recimo tvornice za avto delove ili tvornice koje izraduju mortore za elektricnke aute. Hrvati si na celu samo necega, sto ce razglasir bankrot 20016.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije